CONVERSE AND TURTLENECK



Dzisiejszy piątkowy wieczór postanowiłam spędzić w domu. Dobrze jest czasami odpocząć po męczącym tygodniu szkolnym i dobrze jest mieć chwilę na utworzenie nowego posta. W głośnikach Monika Brodka na przemian ze świątecznymi piosenkami. Coraz bliżej do Świąt i skaczę z radości. Przede mną oprócz gwiazdki wiele innych ciekawych wydarzeń, a mianowicie studniówka i wyjazd w ferie do Zakopanego z moją klasą. Bardzo mnie to cieszy! Zaczął się już okres kiedy zziębnięta wracam do domu i jedyne o czym marzę to wypicie gorącej herbaty. Nie wiedzieć czemu, ma to swój urok. Zaplanowałam już listę filmów które chciałabym w te Święta zobaczyć. Mam do przeczytania również parę książek. Jedną z nich rozpoczęłam i jestem naprawdę pod wielkim wrażeniem. Najgorszy okres dla mnie się skończył. Mianowicie były to szare i ponure początkowe dni jesieni. Opadłam wtedy całkowicie z sił, nie było we mnie jakiejkolwiek inwencji twórczej, a wieczorami wygrywał beznadziejny humor. Na szczęście teraz jestem pełna pozytywnej energii i nic tylko działać!
 W sklepach pełno jest teraz przeróżnych golfów, najwięcej najciekawszych widziałam w Zarze. Jednak ja jeśli tylko mogę, bardziej zostaję przy opcji nie przepłacania i postanowiłam, że zajrzę i poszperam trochę w second-handach. Swetry same do mnie przyszły. Nie mogłam się zdecydować... Najbardziej przypadł mi do gustu pastelowo błękitny golf i ten właśnie kupiłam. Oprócz tego, do mojej szafy dołączyło parę innych rzeczy między innymi materiał w modną w tym sezonie kratę. Wraz z mamą będę szyła z niego spódniczkę. W najbliższych wpisach będziecie mogli zobaczyć efekty. 
 Stylizacja jak zawsze bardzo minimalistyczna :) Czarny, prosty płaszcz, golf, ciemne jeansy i moje ulubione krótkie conversy. Miłego piątkowego wieczoru!







PŁASZCZ - ZARA
GOLF- SECOND-HAND
JEANSY - DR.DENIM JEANSMAKERS
TRAMPKI - CONVERSE

Pics by Misia Stankiewicz

11 komentarzy:

  1. Swietnie wygladasz!!!:*

    OdpowiedzUsuń
  2. Znawcą mody nie jestem, ale osobiście fajnie komponuje mi się całość.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądasz cudownie, jak zwykle!! :*
    w jakim to sh znalazłaś tak niesamowity golf ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo!! :)

      Tania odzież Biga nad Biedronką na Ligocie :)

      Usuń
  4. bardzo lubię takie połączenia!

    OdpowiedzUsuń
  5. O jejku, nie zimno Ci w tych trampeczkach? Brr... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. parę dni temu jeszcze nie :) teraz niestety muszę na jakiś czas je odstawic :)

      Usuń

Copyright © 2014 dvrkvska's blog , Blogger