HELLO DECEMBER!



Do Świąt coraz bliżej, a ja nie mogę usiedzieć spokojnie z ekscytacji! Już parę razy obejrzałam mój ukochany, obowiązkowy film - Kevin sam w domu. Bez Niego święta i okres zimowy nie byłby taki cudowny. Fakt, że został niecały miesiąc bardzo mnie uszczęśliwia. Zaczyna się zdecydowanie jeden z najlepszych okresów w całym roku!
Dzisiejsza stylizacja to klasyczny, najwygodniejszy look. Wyciągnęłam z szafy moją zimową parkę, dobrałam do niej białą koszulę, jeansy i workery. Jeansy kupiłam za 4 zł w second-handzie. Postanowiłam, że delikatnie je przerobię, zrobiłam więc dziury na kolanach. Ostatnio widziałam wiele podobnych spodni i ten motyw bardzo przypadł mi do gustu. Zdążyłam też kupić workery, dla mnie numer jeden jeśli chodzi o obuwie zimowe. Po pierwsze uwielbiam taki typ butów, po drugie pasują dosłownie do wszystkiego i są niesamowicie wygodne. Uciekam do spania, buziaki, nowe wpisy już niedługo :)

xoxo








KURTKA - NEW LOOK
KOSZULA - BERSHKA
SPODNIE - H&M/SECOND HAND
BUTY - DEICHMANN
TOREBKA - ATMOSPHERE

Pics by Misia Stankiewicz

3 komentarze:

  1. masz naturalny kolor włosów??????????

    OdpowiedzUsuń
  2. nie lubię takich spodni, ale Ty wyglądasz w nich świetnie i na Tobie bardzo mi sie podobaja :) Fajny miałaś pomysł. Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 dvrkvska's blog , Blogger