SKIRT MADE BY MY MUM





 I kto by pomyślał, że tegorocznej Wigilii będę ubrana w lekki płaszczyk, a do zdjęć będę pozowała w samym sweterku nie odczuwając przy tym zimna? Naprawdę pogoda mnie zadziwia! Dzisiaj czułam się jakby był jeden z pierwszych dni wiosny. Na niebie nie było ani jednej chmurki, a na dworze było zdecydowanie za ciepło jak na Święta przystało. Czego mogę Wam życzyć? Wszystkiego co najlepsze, uśmiechu na twarzy, samych radosnych chwil z rodzinką i przyjaciółmi i wspaniałych prezentów pod choinką :) Od kilku godzin w powietrzu unoszą się aromatyczne zapachy i już nie mogę z radości usiedzieć w jednym miejscu. Słucham kolęd, jem mandarynki, pachnie cynamonem i żywą, piękną choinką. Kocham Święta! Cieszcie się i czerpcie z tego wspaniałego czasu jak najwięcej!
 Rano zdążyłam wybrać się na zdjęcia. Miałam dzisiaj na sobie uszytą przez moją mamę spódniczkę, o której w poprzednim wpisie wspominałam. Materiał zdobyłam w second handzie, a dokładniej była to wielka kamizelka, z której powstało takie właśnie cudeńko. Dobrałam do niej workery, klasyczny czarny płaszcz i szary golf z Zary. Miłego kolędowania przy Wigilijnym stole!
xoxo













MY SISTER'S COAT AND TURTLENECK - ZARA
SKIRT - DIY/MADE BY MUM
SHOES - DEICHMANN

Pics by Patryk Lisek

8 komentarzy:

  1. Ale masz chudziutkie nóżki!

    OdpowiedzUsuń
  2. piękna jesteś!

    OdpowiedzUsuń
  3. utalentowana mama w takim razie! spódniczka naprawdę piękna.

    OdpowiedzUsuń
  4. zachwycona jestem Twoja spodnica, a to polaczenie z szarym golfem musialo sie udac!!! mimo stonowanych kolorow prezentujesz sie znakomicie :)
    jestem tu pierwszy raz, ale bardzo mi sie spodobalo, z checia tu jeszcze wpadne :)
    obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. mogę liczyć na sylwestrowy post, a jeśli nie to przynajmniej informację gdzie i kiedy kupiłaś sukienkę w które tego dnia szalałaś? :)) była na prawdę cudna i liczę, że jeszcze ją znajdę i będe mogła zakupić stąd moje dość szczegółowe pytanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Informacja o sukience w najnowszym wpisie:)

      Usuń
  6. ja tak samo chciałabym się dowiedzieć z jakiego sklepu jest ta sukienka sylwestrowa :) CUDO

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 dvrkvska's blog , Blogger