BABY IT'S COLD OUTSIDE



 Powolutku zbliża się koniec ferii zimowych. Pierwszy tydzień spędziłam w Zakopanym z moją klasą. Sami zorganizowaliśmy sobie wyjazd, znaleźliśmy uroczy domek w górach, ogarnęliśmy sprawy dotyczące przejazdu, wyżywienia i tak oto daliśmy radę! To były naprawdę niesamowite dni, szkoda tylko że tak szybko zleciały. Kocham tych ludzi, są po prostu najlepsi.
 Tą połowę tygodnia przesiedziałam w swoim domku, od czasu do czasu zrobiłam coś konstruktywnego. Jednak jeszcze nie koniec wyjazdów! W weekend jadę z Olcią do Wisły do naszej kochanej przyjaciółki. Nie mogę się doczekać!
Dzisiejsza stylizacja jest bardzo podobna do poprzedniej, ale obecnie nie rozstaję się z tą torbą, a co dopiero z tym szalikiem! W każdym razie chciałam zaprezentować moją nową zdobycz z second handu, a mianowicie płaszcz który widzicie na zdjęciach. Od dawna szukałam oversizowego kroju i ten od razu wpadł mi w oko. Zapłaciłam za niego kilkanaście złotych, więc myślę że było warto, tym bardziej że jest ciepły, a materiał jest bardzo dobry gatunkowo!
 Mam na sobie najcudowniejszy sweter w dotyku, który też często zakładam ponieważ jest moją najwygodniejszą górną częścią mojej garderoby. Rękawiczki które widzicie, kupiłam w Zakopanym w H&M. Ze 100 zł były przecenione na 10zł. Wiem, że ostatnio obijam się z postami, ale najzwyczajniej w świecie nie mam na nic czasu, a tym bardziej teraz gdy pogoda jest przerażająca. Mimo to obiecuję choć trochę się poprawić. Miłego wieczoru :)




PŁASZCZ - SECOND HAND
TORBA - PARFOIS
KALOSZE - CASU.PL
RĘKAWICZKI - H&M

Pics by Patryk Lisek





5 komentarzy:

  1. Całość świetnie wygląda. Podoba mi się płaszcz i torebka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ile masz wzrostu???

    OdpowiedzUsuń
  3. Co sadzisz o lumpeksach? Czy warto inwestowac w nie nawet male pieniadze??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, warto. Oczywiscie jeżeli masz pomysl na tą rzecz i w stu procentach jestes do niej przekonana/przekonany! :)

      Usuń

Copyright © 2014 dvrkvska's blog , Blogger