HELLO NEW YEAR







Sukienka kupiona, buty i biżuteria dobrane, kopertówka jest, makijażystka załatwiona. Termin do fryzjera umówiony. W taki sposób rozpoczęłam 2014 rok. Za tydzień studniówka i wielkie przygotowania trwają! Jestem bardzo podekscytowana i nie mogę się doczekać. Zostało dokładnie siedem dni.
 Ten tydzień był totalną masakrą. Po sklepach chodziłam praktycznie codziennie, wypatrując tej jedynej sukienki. W pewnym momencie dopadła mnie całkowita rezygnacja, ale w końcu dałam sobie radę. Znalazłam tą, która spodobała mi się najbardziej. Co prawda moją sukienkę studniówkową wyobrażałam sobie całkowicie inaczej, ale ta przekonała mnie ze względu na krój i po raz pierwszy leży na mnie dobrze i układa się idealnie. Zapewne zamieszczę tutaj stylizację studniówkową w najbliższych wpisach.
 W poprzednich postach dostałam komentarze z zapytaniami o sukienkę sylwestrową. Na post sylwestrowy chyba za późno, ale chętnie zaspokoję waszą ciekawość. Sukienka, w której bawiłam się w Sylwestra jest od mojej cioci. Sama imprezowała w niej w latach 80. Wiem, że została zakupiona w Chicago, więc raczej niemożliwe będzie zdobycie takiej samej, tym bardziej że było to bardzo dawno temu! Na początku miałam mieszane uczucia czy zakładać ją czy nie, ale koniec końców świetnie się w niej bawiłam :)
 Kupiłam to futro w ostatnich dniach na przecenach w H&M. Jest najcieplejsze na świecie, jestem bardzo zadowolona z zakupu. Dobrałam do tego woskowane spodnie, torebkę z Parfois, workery i szal w modną w tym sezonie kratę. Miłego piątkowego wieczoru!





FUTRO - H&M
SPODNIE - STRADIVARIUS
TOREBKA - PARFOIS
SZAL - SH

Pics by Misia Stankiewicz

6 komentarzy:

  1. Jaki masz na sobie rozmiar tych spodni ?

    OdpowiedzUsuń
  2. PIĘKNA, ZMIEWALAJĄCA, BOSKA! SUPER STYLIZACJA!:) CALUSY

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj, szukałam tej torebki wszędzie i niestety nie ma jej w salonach w pobliżu mojego miejsca zamieszkania. Czy wiesz może, czy gdzieś mogę ją jeszcze dostać?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zdobyłam w galerii katowickiej, przed ostatnią. Podejrzewam że już ich nie ma nigdzie, bo w sumie dłuo były wystawione :(

      Usuń
  4. Jaki masz rozmiar tego futerka? :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 dvrkvska's blog , Blogger