AMAZING WEEKEND IN THE MOUNTAINS




 Jak wcześniej wspominałam, wczoraj  miałam możliwość pojechać do Wisły odwiedzić przyjaciółkę Jess. Mimo, że były to tylko dwa dni cały czas o nich rozmyślam. Zauważyłam, że jak mam opcję oddalenia się w inne miejsce choć na chwilę, bierze mnie strasznie na tysiące przemyśleń. Każda, nawet najmniejsza podróż wnosi coś nowego. Naprawdę było miło spędzić tam czas. Powdychałam świeżego, górskiego powietrza, przepiękne widoki wywołały uśmiech na mojej twarzy, a wiatr we włosach sprawił że czułam się szczęśliwa i wolna, szczególnie gdy pozowałam do zdjęć! Co zresztą chyba widać...:) Jutro wracam do szkoły i wiem, że podczas normalnych, szkolnych tygodni będzie mi brakowało takich momentów. Mam nadzieję, że mimo ogromnej ilości nauki, uda mi się czasami wyrwać i ponownie odwiedzić to miejsce. Zdążyłam przerobić parę zdjęć, które po prostu uwielbiam! Zostawiam parę fotografii z moją stylizacją i słodkim, najcudowniejszym maluszkiem Franusiem. Miłego niedzielnego wieczoru! :)










PŁASZCZ - SECOND HAND
SWETEREK - H&M
TOREBKA - DEEZEE

PICS BY OLA BILICZ


7 komentarzy:

  1. Cudowny jest ten wpis Dworuś!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zawsze piękna! :) /Natalia

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny wpis, bardzo ładne zdjęcia i też lubię Wisłe, czasami tam bywam. Super slyszec ze dobrze sie bawilas, pozdrawiam i całuski :)

    fashion456

    OdpowiedzUsuń
  4. Od kogo jest ten prześliczny chłopiec ? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ile dalas za buty?

    OdpowiedzUsuń
  6. świetnie wyglądasz :) bardzo ładne zdjęcia !

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 dvrkvska's blog , Blogger