PROM DRESS


Niespodziewanie coś natchnęło mnie abym dodała posta w środku nocy.Jutro o szóstej muszę wstać aby spokojnie się spakować. Na weekend udaję się do Wisły. To będą dwa miło spędzone dni! :)
Jestem już po studniówce, ale myślę że na studniówkowy post nie jest jeszcze za późno :) Tymbardziej że przede mną kolejna studniówka, tym razem nie moja, a od mojego chłopaka. Niestety nie pokażę wam mojej fryzury, ani mojego makijażu, ale mam parę zdjęć mojej sukienki. Jak kiedyś wspominałam miałam zupełnie inne plany do niej. Na początku myślałam, że kupię sobie piękną suknie balową i będę wyglądać niczym Kopciuszek. Potem moje plany zawędrowały do salonu pewnej krawcowej. Szukałam nawet materiału, ale niestety brak jakiekolwiek pomysłu sprawił że wylądowałam w centrum handlowym. Moją sukienkę wciśnietą pomiędzy inne kolorowe sukienki, upatrzyła moja mama. Udało mi się ją kupić na przecenie. Przeceniona była z prawie 400 zł na 200zł, tak więc myślę że miałam farta! Przekonał mnie krój, leżała dobrze, po raz pierwszy nic mi nie odstawało, ani nie uciskała mnie. Do kolou również się przekonałam. Lubię czerń, jest klasyczna i elegancka :) Zostawiam parę fotografii.  Mam nadzieję, że zdjęcia które dostaniemy od fotografa, będą nadawały się do opublikowania i wtedy zobaczycie mój całościowy look wraz z fryzurą i makijażem. Dobranoc! :)






SUKIENKA - ZARA




2 komentarze:

  1. Jestes PRZEPIĘKNA, a sukienka śliczna!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 dvrkvska's blog , Blogger