POETIC JUSTICE




 Nawet nie zdajecie sobie sprawy jak bardzo cieszę się z nadchodzącej wiosny, która zresztą już po części zawitała. Wzięłam się za siebie, od paru dni z przyjemnością mi się uczy, robię dużo rzeczy ponad, a co najlepsze mam całkiem sporo czasu wolnego. Ostatnio cąły czas rozmyślam o maturze i przyznam się, że kompletnie to do mnie nie dociera. Za ponad miesiąc kończę szkołę, coś co do tej pory było nieodłączną częścią mojego życia, a nawet jego większością. Tak naprawdę wszystkie sprawy kręciły się wokół tego, cały tydzień był podporządkowany pod życie szkolne. W tym momencie na palcach jednej ręki mogę wyliczyć ile tygodni zostało. Nie wiem czy mnie to cieszy, czy mam bardziej negatywne uczucia. Przede mną rozpościera się wizja najdłuższych wakacji w moim życiu i jestem pewna że najlepszych do tej pory. Fakt, że nie wrócę już do szkolnej ławki, do ludzi z którymi zdążyłam się zaprzyjaźnić, wzbudza we mnie jakiś śmieszny strach. Mam na myśli strach przed zmianami, nie potrafię sobie tego wyobrazić. Chyba za bardzo przyzwyczaiłam się do tego jak jest. :)
 Jako że wiosna nas rozpieszcza, postawiłam dzisiaj na lekki outfit. Krótki szary golf, skórzana kurtka, klasyczne jeansy i najwygodniejsze buty nike roshe run. Dobranoc, udanego weekendu!











BUTY NIKE ROSHE RUN
GOLF ZARA
JEANSY BIG STAR
TORBA PARFOIS 

PICS BY OLA BILICZ

10 komentarzy:

  1. stosujesz jakąs diete? odchudzasz się bądz cwiczysz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie stosuję diety i nie odchudzam się, ćwiczyć też nie ćwiczyłam jako tako. Dopiero w tym miesiącu rozpoczynam porządne treningi na siłowni :)

      Usuń
  2. Jaki płaski brzuszeeeek!!! :o

    OdpowiedzUsuń
  3. Ile wydajesz na ciuchy? Chyba duzo prawda?

    OdpowiedzUsuń
  4. Dlaczego nie jestes juz z Jackiem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to chyba prywatna sprawa, za to bardzo szybko pocieszył się inną ;]

      Usuń
    2. Czemu zostawił cię dla niej? Ludzie o Was dużo gadają, byliście świetną parą. Mam przypuszczenia dla kogo i powiem - nienormalny typek!

      Usuń
  5. Na jakiej stronie kupilas te buty?

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 dvrkvska's blog , Blogger