NOTHING




Zmiany. Coś czego w większości przypadków chyba nie lubię. Ten miesiąc zafundował mi wiele zmian, a przede mną jeszcze nieskończone ich ilości. Szczególnie teraz. Już w piątek zakończenie roku, pożegnam się z tym co towarzyszło mi nieustannie do tej pory. Rozpoczynam nowy rozdział mojego życia i aż boję się pomyśleć co mnie czeka. Wiem tylko, że nie mogę stać w miejscu, a jedyne co powinnam to realizować się i spełniać swoje marzenia. Tak, wtedy na pewno będę szczęśliwa, a przecież o to chodzi. Byle do przodu!




KOSZULKA - H&M
SPODNIE - SH/H&M
NIKE AIR MAX

PICS BY OLA BILICZ

14 komentarzy:

  1. bardzo ładne spodnie, gdzie znajduje sie second hand, w którym je kupiłaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje bardzo, secon hand Biga na ligocie :)

      Usuń
  2. Ślicznie, wyglądasz prosto a z klasą! :) Co myslisz o air maxach?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, to miłe :) Nie lubię w sumie, tylko białe i czarne mi się podobają.

      Usuń
  3. jesteś jeszcze ze swoim chłopakiem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie i następnym razem prosiłabym o niezadawanie mi pytań odnosnie mnie i Jacka.

      Usuń
  4. ale jesteś szczuplutka! piękne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  5. Super! Prosto, na luzie, a jednak ten zestaw ma to 'coś'! Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uroczo i dziewczęco :) Więcej takich naturalnych dziewczyn w blogosferze poproszę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. haha, dziękuję za miłe słowa! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Na jaki kierunek studiów się wybierasz ? ;>

    OdpowiedzUsuń
  9. ooo na filologię :)? bardzo fajnie, a do jakiego miasta?

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 dvrkvska's blog , Blogger