HELLO HOLIDAYS



 Mogę oficjalnie powiatać wakacje! Dzisiaj miałam ostatnią maturę ustną. Koniec jakichś większych obowiązków na dłuższy czas. Cieszę się bardzo, bo mam dużo planów na siebie i w końcu mogę z czystym sumieniem je realizować i przede wszystkim odetchnąć. Miałam minimalny zastój jeśli chodzi o blogowanie, ale teraz mam tyle wolnego czasu, że będę mogła bardziej się do wszystkiego przyłożyć. Dzisiaj uciekam gdzieś uczcić wydarzenia minionego dnia i wszystkim życzę tak dobrego humoru jaki obecnie mam teraz :))))))))))))))) Jednak poniedziałki mogą być piękne, miłego popołudnia! :)

8 komentarzy:

  1. ja pierdole jakie nogi.......

    OdpowiedzUsuń
  2. zdradzisz coś na temat tych planów? : )

    OdpowiedzUsuń
  3. Gdzie mozna kupic taki krotki t-shirt?

    OdpowiedzUsuń
  4. myslisz ze jak zarzucisz nogę na nogę to wyglądasz zajebiscie??

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 dvrkvska's blog , Blogger