LOVE ON TOP




 Ostatnio delektuję sie każdym wolnym dniem i póki co zbieram się cały czas do zrobienia czegoś bardziej konstruktywnego. Myślę, że od czerwca będzie zdecydowanie ciekawiej.
 Dzisiaj przyjechała do mnie ciocia z Usa, mamy cały miesiąc by spędzić trochę czasu ze sobą. Cieszę się bo jest wraz z moją kuzynką i kuzynem, a oni są najsłodszymi dziećmi na całym świecie. Nie ma nic przyjemniejszego niż słuchanie pięknego, płynnego angielskiego jakim się posługują. Cały dzień bawiłam się z nimi i ma to swoje plusy - mam z kim rozmawiać w innym języku.
 Przed wczorajszymi Juwenaliami wybrałam się na zdjęcia. Bluzka jaką widzicie kosztowała mnie złotóweczkę w second handzie. Bardzo lubię tego typu koszulki, są idealne na lato. Dobrałam do tego jeansy z dziurami na kolanach oraz ulubione, klasyczne sandałki na słupku. Miłego wieczoru :)






KOSZULKA - SECOND HAND
SPODNIE - PULL&BEAR
BUTY - STRADIVARIUS

PICS BY OLA BILICZ

8 komentarzy:

  1. świetna koszulka, w którym second-handzie kupowana? :) Polecasz ten SH?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. centrum Katowic, tam gdzie kiedyś był Deichmann. Da się coś znaleźć, ale ogółem nie polecam. Rzeczy są tam beznadziejne.

      Usuń
  2. czy te buty są wygodne? Zastanawiam się nad kupnem. ps - wyglądasz wysmienicie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) nosiłam wygodniejsze, ale jak na taki krój całkiem w porządku. Mają słupek co sprawia że są w miarę stabilne.

      Usuń
  3. ile masz wzrostu? wyglądasz na wysoką osobę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. super, jestes przesliczna
    Z pozdrowieniami:*
    Ola z Fashiondoll.pl

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 dvrkvska's blog , Blogger