MAKE HER SAY




 Na szczęście mogę już ze spokojem odetchnąć po maturach. Przynajmniej po części pisemnej. Oprócz trzech obowiązujących matur pisałam jeszcze rozszerzenie z języka angielskiego. To jest ode mnie wymagane na studiach, na które pragnę się udać. Mam nadzieję, że wszystko poszło po mojej myśli i wyniki będą wystarczająco satysfakcjonujące. Od przedszkola przewijało się w mojej głowie mnóstwo pomysłów dotyczących mojego zawodu, od architekta po dermatologa i wiele innych, jednak gdzieś tam w środku czułam, że nie oderwę się od języka angielskiego i nieustannie będzie mi w moim życiu towarzyszył. Od zawsze była to moja mocna strona i przed wszystkim coś co bardzo lubię. Nie do końca jestem pewna czy pójdę na studia w tym roku, czy też w następnym. Zastanawiałam się nad wzięciem tak zwanego "gap year". Oczywiście nie po to żeby cały rok nic nie robić, ale ma to swój wyższy cel o którym póki co nie będę mówić. Najważniejsze, że ułożyłam sobie świetny plan i nie pozostaje mi nic innego jak dążyć do jego zrealizowania. Teraz nic jak tylko czekać na wyniki matur :)
 Ta stylizacja bardzo przypadła mi do gustu. Byc może dlatego, że czułam się w niej bardzo kobieco i przede wszystkim wygodnie. Połączenie dwóch klasycznych kolorów, a mianowicie białej bluzki z czarnymi spodniami. Dobrałam dla ożywienia całości dużą chustę we wzór w kratę, podobną do kraty Burberry. Dobranoc!










KOSZULKA - H&M
SPODNIE - ZARA
BUTY - STRADIVARIUS

PICS BY OLA BILICZ

7 komentarzy:

  1. jaka figura, no nie mogę!!!!!!!! ćwiczysz coś?

    OdpowiedzUsuń
  2. Pytanie - jak można takie buty założyć?
    Niewątpliwie możesz czuć się w tym kobieco, ale czy naprawdę...
    No jak można? Nie spodziewałbym się tego po Tobie, ale skoroCi się podobają - Noś.
    Pozdro

    OdpowiedzUsuń
  3. najważniejsze, że masz uśmiech na twarzy i marzenia! z resztą sobie poradzisz doskonale ;) oby tak dalej!

    OdpowiedzUsuń
  4. dawno kupowane butki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie, jakiś tydzień, max dwa tygodnie temu :)

      Usuń

Copyright © 2014 dvrkvska's blog , Blogger