SUMMER ON MY MIND




Jeszcze kilka lat temu moje marzenia dotyczące wyjazdu do USA były czymś kompletnie odległym. Wydawało mi się to tak abstrakcyjne, że czasami śmiałam się sama z siebie i zakładałam, że pewnie nigdy nie uda mi się tam znaleźć. Jednak z czasem plany te wydały mi się coraz bardziej realne i faktycznie być może w te wakacje uda mi się tam pojechać. Wyobrażam sobie te niesamowite krajobrazy, widoki jakich wcześniej nie miałam okazji ujrzeć. Byłam w wielu miejscach i fakt - widziałam tych miejsc naprawdę dużo. Jednak Stany były od zawsze moim małym marzeniem, a to że być może w tym roku tam będę sprawia, że kręci mi się w głowie od nadmiaru szczęścia. Ostatnio dużo rozmyślałam o poprzednich miesiącach, o tym że w sumie nie działo się najlepiej. Teraz potrafię spojrzeć prosto przed siebie, z uniesioną głową, mając w garści mnóstwo planów, perspektyw na najbliższą przyszłość. Będę realizować swoje marzenia i w końcu osiągnę cel, cel który niedawno sobie wyznaczyłam. Jestem tak podekscytowana, że nie mogę się doczekać kiedy w końcu będę mogła zacząć działać. Dobranoc!!!


17 komentarzy:

  1. Wyjaw tajemnice jak być tak szczupła i dodatkowo mieć taki piękny okrągły biust?

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam ;) W jakim sklepie mogę kupić ten crop top??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten akurat ma sporo lat, dostałam go od mojej mamy już bardzo dawno temu, w dodatku jest z jakiegoś nieznanego sklepu. Za to widziałam podobne w Pull and Bear :)

      Usuń
  3. Jacek nie widzi co stracił? Co za idiota :D

    OdpowiedzUsuń
  4. życzę miłego wyjazdu!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak jakbym czytała notkę o sobie :) z tym, że ja prawdopodobne na stałe, 6 sierpnia zaczynam naukę w Hamilton High School, szczęście jakiego nie da się opisać :)
    ~Jakimowiczka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. gratki!! cieszę się Ola! ja prawdopodonie we wrześniu jadę :) zobaczymy czy się uda, ale wszystko na to wskazuje! :)

      Usuń
    2. Powodzenia :*

      Usuń
  6. Życzę powodzenia w realizowaniu marzeń! Zdjęcia piękne :D
    Jeśli interesuje Cię projektowanie ubioru, diy, moda i stylizacja, zapraszam do siebie :)
    Black Worn Jeans
    Są już zdjęcia kolekcji dyplomowej oraz tutoriale z farbowania i malowania tkanin :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jako modelka?:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wcale się nie zdziwie!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. weszłam tu do Ciebie poraz pierwszy i aż buzię otworzyłam-wooow ale jesteś sexy <3
    cieszę się że spełni się Twoje marzenie o wyjeździe-super! gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jaki masz numer podkładu Rimmel wake me up? Proszę bardzo o odpowiedź :) Polecasz ten podkład?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie mam tego podkładu. Używam Rimmel Match Perfection - numer 101 classic ivory :) I ten podkład bardzo polecam, nawilża, matuje i przy okazji ma świetny, delikatny zapach :)

      Usuń

Copyright © 2014 dvrkvska's blog , Blogger