KRAKÓW PART 1



 W poniedziałek miałam okazję być w Krakowie, załatwiłam parę spraw, a potem cały dzień miałyśmy z dziewczynami dla siebie. W dzisiejszym poście nie będę się za dużo rozpisywać, podzieliłam wpis na dwie części. W tym umieszczam zdjęcia ze mną. Kolejny post będzie zdecydowanie bardziej lifestylowy, dodam wtedy więcej zdjęć, a także wzbogacę go o obszerną notkę. Look bardzo klasyczny, połączenie czarnej, obcisłej spódniczki z szarą, luźną koszulką. Dobrałam do tego skórę i moje ulubione conversy. Miłego dnia.







KOSZULKA - H&M
SPÓDNICZKA - PULL&BEAR
TRAMPKI CONVERSE

PICS BY KAROLINA DWORAKOWSKA

7 komentarzy:

  1. za ile koszulka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety nie pamiętam, wydaje mi się że około 30-40 zł

      Usuń
  2. Powiedz mi, czy nie myslalas kiedys nad kariera modelki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może i myślałam ale nigdy nie na poważnie :p

      Usuń
  3. Kiedyś w tym samym miejscu robiłam zdjęcia na blogu - hi, hi ;))
    Świetny zestaw, na luzie, a zarazem mający to coś.
    pozdrawiam

    retro-moderna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. czy planujesz w najbliższym czasie wizytę w Krakowie? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. napiszesz skąd okulary?

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 dvrkvska's blog , Blogger