WHITE NOISE








 W tym miesiącu niestety nie zrobiłam nic, czym mogłabym się pochwalić. Te pierwsze dni wakacji spędziłam bardzo leniwie, aż za bardzo i powiem szczerze trochę mi się znudziło. Na szczęście za parę dni zaczynam pracę, także może w końcu nie będę miała poczucia marnowania czasu.
 W poniedziałek jadę do Krakowa, między innymi czeka mnie wizyta w konsulacie Amerykańskim, a oprócz tego planujemy z dziewczynami miło spędzić dzień, udać się do jakichś kawiarni, restauracji, muzeów. Na pewno będzie wpis :) Uwielbiam to miasto, mam do niego niesamowity sentyment, a w głowie jedno z najlepszych wspomnień mojego życia. Miłego dnia :))

PICS BY OLA BILICZ

8 komentarzy:

  1. jako kto będziesz teraz pracować? jak zwykle świetnie wyglądasz :) mogę wiedzieć gdzie kupiłaś roshe? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Jako sekretarka :) Na worldboxie :)

      Usuń
  2. Skąd szorty ? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobra figurka! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Przeglądam sobie czasem Twojego bloga i muszę powiedzieć że stanowicie dobraną parkę. :)
    Tylko tak dalej! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. ostatnie zdjęcie jest przecudne ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mogę wiedzieć gdzie kupiłaś okulary przeciwsłoneczne, które masz na zdjęciu z Krakowa? :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 dvrkvska's blog , Blogger