[Untitled]

Dzisiaj kupiłam bilety do Stanów. Już za miesiąc czeka mnie dluga, samotna, ale mimo wszystko ekscytująca podróż do miejsca, w którym od dawna marzyłam się znaleźć. Jestem tak podekscytowana i szczęśliwa, naprawdę nie potrafię tego opisać słowami! Podczas mojego pobytu tam, mogę zapewnić, że zadbam o dużą ilość postów, a fotorelację na bierząco będzie można śledzić na moim instagramie :) Póki co jest jeszcze troszkę czasu, więc pozostaje mi tylko uzbroić się w cierpliwość, miłego dnia!

L O V E

14 komentarzy:

  1. Skąd wiza? Wylot do rodziny? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A skąd może być jak nie z ambasady Amerykańskiej? Tak, do rodzinki ;)

      Usuń
  2. Brzmi świetnie! Co planujesz zobaczyć? Lecisz sama? ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tym roku sam Teksas :) W San Antonio będę mieszkać i na pewno wybieram się do innych miast: Houston, Dallas, Austin. Oprócz tego czeka mnie wypoczywanie na pięknych plażach Zatoki Meksykańskiej :)) Także na pewno nie będzie nudno! Tak, sama.

      Usuń
  3. na jak długo wyjeżdżasz?

    OdpowiedzUsuń
  4. poprawiasz mature z matematyki czy wyjeżdżasz przed nią? co planujesz robić po powrocie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że poprawiam. Wyjeżdżam dzień po poprawce. Po powrocie planuję zrobić jakiś kurs angielskiego, żeby dostać certyfikat, ale przede wszystkim po to by mieć styczność z językiem cały czas - dobry trening przed studiami. W tym roku będę prawdopodobnie miała okazję sobie popodróżować i udać się do naprawdę pięknego miejsca na dłuższy czas, ale to dopiero za parę miesięcy(dlatego póki co nic nie mówię) :)) I w sumie to jest powodem, dla którego robię sobie przerwę, bo nie wiem kiedy mogłabym mieć taką okazję jak w tym roku! :)

      Usuń
    2. Robisz przerwę bo nie zdałaś matury i nie masz jak iść na studia po prostu.

      Usuń
    3. Po prostu to: mam ciekawsze życie i więcej możliwości :) Nie wszystko musi się ograniczać do studiów, na które w obecnych czasach i tak mogę iść w każdym momencie :)

      Usuń
    4. ciekawsze życie czyt. zmyślanie historii o swoich znajomych, byłym i jego nowej dupie, żerowanie na hajsie rodziców i balowanie zarzyganą po weekendach, również za ich hajs, dziecko skończ się wypowiadać publicznie, bo się tylko upokarzasz

      Usuń
    5. Serio się upokarzam????;/ Odp pliss zależy mi, czekam na odp 10/10

      Usuń
  5. Zazdroszczę, podróż tam to jedno z moich największych marzeń ! Póki masz możliwość podróżowania, korzystaj, ile jesteś w stanie. Czas leci nieubłaganie a wspomnienia z takich miejsc zostają do końca życia.
    PS. planuję kupić białe air max'y, czaiłam się na nie już dłuższą chwilę, ale zawsze odpuszczałam stwierdzając, że wyjdę w nich parę razy i będą szare.. jak Ci się sprawują ? w jaki sposób je czyścisz ? biel&czerń to klasyki nie do przebicia, stąd pójdę w albo jednym, albo drugim kierunku :)
    pozdr

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sprawują się bardzo dobrze. Tak naprawdę nie czyściłam ich tak porządnie ani razu. Jedyne co robię to od czasu do czasu przetrę je jakimś płynem. Nie brudzą się praktycznie w ogóle, także zachęcam do kupna :)

      Usuń

Copyright © 2014 dvrkvska's blog , Blogger