MY PERFECT SWIMSUIT


Od dawna planowałam kupić białe bikini. Oczywiście, że nie ma w tym nic trudnego, jednak nie mogłam znaleźć tego idealnego. A wczoraj ku mojemu zdziwieniu, szperając w stercie innych strojów kąpielowych, znalazłam ten perfekcyjny. Co najlepsze mój rozmiar, co było nie lada wyczynem - jak to bywa po przecenach. Do rąk wpadały mi same numery 42 i w wzyż. Jednak udało się! Leży doskonale i kolor będzie znakomicie komponował się z opalenizną. Przeceniony ze 120zł na 30zł. Deal miesiąca!


STRÓJ - H&M


4 komentarze:

  1. Świetny! Jak najszybciej się nam w nim pokaż! he heh ;) <33

    OdpowiedzUsuń
  2. wygląda tandetnie jak dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  3. Biały to nie mój kolor, ale... coś w nim jest :) Ja szukałam raczej czegoś ciemnego i pomniejszającego ;) i nadal jestem bez stroju, ale może tego lata już mi się nie przyda :D

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 dvrkvska's blog , Blogger