TALK IS CHEAP





 Chyba troszeczkę do moich wakacji zaczęła się wkradać monotonia, rutyna i brak czasu na jakiekolwiek czynności. Od poniedziałku do piątku, każdy dzień wygląda tak samo, a najbardziej męczące jest wstawanie o szóstej nad ranem, gdzie przez pierwszy miesiąc wolnego ta godzina była to dla mnie środkiem nocy. Chociaż przyznam szczerze, mimo że czasami ponarzekam, cieszę się z tego jak jest obecnie. Dzięki tej pracy, w końcu mogę powiedzieć, że robię coś konstruktywnego i z korzyścią dla samej siebie. A jestem pewna, że uczucie satysfakcji tego ostatniego przepracowanego dnia będzie niezastąpione. Tak i to chyba jest wytłumaczenie dlaczego zwlekałam z dodaniem posta, którego poprzedzał filmik. Oczywiście, trochę jest w tym mojej winy bo nie końca potrafiłam się zorganizować, a mianowicie nie zrobiłam zdjęć tego samego dnia, kiedy kręciłam film. Zaległości nadrobione i następnym razem będzie znacznie sprawniej. :)
Enjoy!




PICS BY MISIA STANKIEWICZ 

12 komentarzy:

  1. Kochana piękne i spójne zestawienie! Modnie na sportowow
    Pozdrawiam, Ola

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaka jest Twoja ulubiona płyta, jakaś której teraz słuchasz na okrągło :)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obecnie mam straaaszną fazę na "long.live.asap" od Asapa Rocky i "Built on glass" od Cheta Fakera :))))))

      Usuń
    2. O, świetnie! A ulubione piosenki z tych płyt? (:

      Usuń
    3. Z tej pierwszej to chyba LVL, Phoenix i 1train, a od Cheta Fakera "talk is cheap" zresztą, tak zatytuowałam post :)

      Usuń
  3. Skąd i za ile spódniczka? i czy dawno kupiona?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Calliope, jakieś dwa tygodnie temu, chyba 25 zł

      Usuń
  4. Za to Nasza firma cieszy się, iż ma taką urodziwą recepcjonistkę!

    Pozdrawiam, Pracownik ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny blog:) moge wiedziec gdzie kupiłaś swoje biale air maxy?:) wiem ze dostałas je na urodziny ale od dawna na nie choruje a nigdzie nie moge dostac:( pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super zdjęcia i bardzo fajny zestaw :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 dvrkvska's blog , Blogger