7 DAYS LEFT



Został równy tydzień do mojego wyjazdu. Siedem dni i moje małe marzenie w końcu się spełni! :) Wspaniałe uczucie. Podejrzewam, że to jeden z ostatnich postów przed wylotem, teraz będę miała dużo na głowie i cięzko będzie znaleźć czas na blogowanie. W każdym razie, zaległości nadrobię w Stanach i gwarantuję, że będą to naprawdę dobre wpisy!
 Mimo, że lato w tym roku nie rozpieszczało, chyba i tak każdy poczuł spadek temperatury. Dlatego dzisiejszy outfit jest zdecydowanie mniej letni niż poprzednie. Klasyczne, czarne spodnie połączyłam z lekkim golfem. Podobają mi się stylizacje z czymś krótszym u góry i osobiście czuję się w takim wydaniu bardzo dobrze :) Dobrałam do tego conversy - wygodne i idealne na każdą okazję.  Miłego dnia!




GOLF - ZARA
SPODNIE - H&M
TRAMPKI - CONVERSE
TORBA - PARFOIS 

PICS BY MISIA STANKIEWICZ

12 komentarzy:

  1. fajnie wyglada ten golf w wersji skroconej ;) swietnie i stylowo!

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajna stylizacja, świetny golf
    zyczymy udanego pobytu w stanach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny look :) golf jest super :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zdjęcia i zestaw :D Super! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna stylizacja;)
    pozdrawiam serdecznie ;) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. jaka Ty jesteś zgrabna!

    ten worek naprawdę, naprawdę mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. O, bardzo mi się podoba! Teraz takie świetne posty robisz to co to będzie w Stanach ;)
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ćwiczysz coś?

    OdpowiedzUsuń
  9. o której masz wylot? widziałam Cię ostatnio z chłopakiem, wyglądacie na szczęśliwych, zdradzisz kto to? :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie - jeden z najlepszych wpisów na Twoim blogu ;*
    dalej zdjęcia obrabiasz w Gimpie ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!!!!!!!!!!!! :) Tak, dalej :3

      Usuń

Copyright © 2014 dvrkvska's blog , Blogger