DROP THE GAME






  Do wyjazdu zostały równe trzy tygodnie. Im bliżej, tym bardziej jestem podekscytowana. Nie mogę się doczekać, strasznie się cieszę! Póki co, jestem tu i staram się dobrze zagospodarowywać swój wolny czas. Ostatnio wybrałam się do sklepów, w których obecnie pełno jest wyprzedaży. Do mojej szafy doszło parę nowych rzeczy i już mam kilka pomysłów na nastepne stylizacje. Dzisiejsza, to połączenie skórzanej spódniczki z prostym, szarym topem. Dobrałam do tego uniwersalne i pasujące do wszystkiego sandały na słupku. Miłego wieczoru :)


TOP - ZARA
SPÓDNICZKA - ZARA
BUTY - STRADIVARIUS

PICS BY OLA BILICZ

20 komentarzy:

  1. Jesteś bardzo zgrabna!Ten look, to tylko podkreśla.

    velvetbambi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ile dalas za spodniczke?

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne nogi!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. zestaw jest świetny!
    elegancki, ale nie przeelegantyzowany!
    wystarczy zarzucić marynarkę - będzie zestawem na większe wyjście.
    a w takim wydaniu, jakie tu prezentujesz jest idealny na codzienne spacery, zakupy, spotkania, czy nawet "wyprawę" do pracy.

    mnie się podoba, bo to taka uniwersalna, wysmakowana klasyka.
    lubię takie "looki".

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie buty polecasz do całego czarnego zestawu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hmm, trudno powiedzieć bo do czarnego pasuje wszystko. Ja osobiście założyłabym do takiego zestawu jakieś sportowe, białe obuwie bądź klasyczne, czarne conversy :p

      Usuń
  6. wyjeżdżasz do USA jako Au pair? na jak długo? :) świetna stylizacja!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, do rodziny :) Na półtorej miesiąca :)

      Usuń
  7. a co ze studiami? wybierasz się gdzieś w tym roku, czy będziesz szukała pracy w Katowicach? :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie, studia chcę zacząć w przyszłym roku. Na pewno będę pracować w swoim mieście, planuję zrobić kurs angielskiego by dostać certyfikat i wybieram się w jedno miejsce za granicę, na dłuższy czas, ale nie chcę jeszcze o tym pisać, bo jeszcze dużo przede mną :)

    OdpowiedzUsuń
  9. to prawda, że masz poprawkę w tym roku? ja tak samo, więc wiem co czujesz :) trzymam kciuki żeby się udało :) jesteś świetną blogerką - mam nadzieję, że wybijesz się tak wysoko jak Maff :) powodzenia jeszcze raz!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, niestety :D Dziękuję, bardzo mi miło! :*

      Usuń
  10. Wyglądasz na wysoką, ile masz wzrostu ?:)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 dvrkvska's blog , Blogger