REB'L FLEUR




Mimo, że pogoda coraz mniej przypomina letnią, to na szczęście nie ostatni wakacyjny outfit. W słonecznym Teksasie  jest obecnie 40 stopni, także śmiało będę mogła kontynuować dodawanie stylizacji w wakacyjnym charakterze. Wielkie odliczanie trwa, zostały zaledwie niecałe dwa tygodnie! :)
Wczoraj miałam na sobie oliwkową koszulkę, połączyłam ją z bardzo wygodnymi i od dawna poszukiwanymi przeze mnie dresowymi, krótkimi spodenkami. Dobrałam do tego czarną torebkę i sandałki w tym samym kolorze :) 

Miłej soboty!




T-SHIRT - ZARA
TOREBKA - PARFOIS
BUTY - STRADIVARIUS
SZORTY - TERRANOVA

PICS BY PATRYK LISEK

11 komentarzy:

  1. zaprezentowalas jak niewiele potrzeba by wygladac oszalamiajaco. swietnie dobrane elementy stylizacji

    BLOGDROBE

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne buty i torebka :) ładnie pasują do całości.

    OdpowiedzUsuń
  3. Czy to Twój naturalny kolor włosów? Jeśli nie, jakich farb używasz? Proszę o odpowiedź, dzięki <3!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, naturalny :) Niestety z farbami nie pomogę :p

      Usuń
  4. A krytykę przyjmujesz?

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne te zdjęcia ;*
    za podobnymi szortami się rozglądam tylko takimi bardziej w ciemną popiel wpadającymi :)

    OdpowiedzUsuń
  6. o rany, jak mi się ten zestaw podoba!
    wszystko tu jest "moje" - i kolory (musztarda - <3), i ogólna stylistyka (uwielbiam takie zestawy, które można "podciągnąć" pod klimaty boho!) i akcesoria:
    ten worek, to bym przygarnęła z wielką chęcią!

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. W sumie tak. Chodzi się w nich na pewno ciężej niż w jakichś innych obcasach mających np. platformę lub niższy obcas, ale da się wytrzymać bez problemu :)

      Usuń

Copyright © 2014 dvrkvska's blog , Blogger