LOOK WHERE YOU'RE GOING, NOT WHERE YOU'VE BEEN




Dzisiaj rano pojechałam wraz z ciocią do downtown. Zanim zobaczyłam parę kolejnych interesujących miejsc, wstąpiłyśmy do second handu, w którym ponoć często można znaleźć coś fajnego - faktycznie upatrzyłam sobie kilka ciekawych rzeczy. Ceny troszkę różnią się od cen w Polsce, według mnie jest drożej, ale ubrania są porządniejsze i zdecydowanie lepsze. Po małych zakupach kierowałyśmy się dalej w głąb miasta. Po drodze spotkałyśmy wielu dziwnych ludzi - po raz kolejny. W sumie nie przeszkadza mi to, różnorodność jest naprawdę zadziwiająca. Mam dla Was parę zdjęć San Antonio i mojej osoby. Luźny T-shirt, wygodna spódniczka i sportowe buty sprawiają, że spacery po mieście stają się jeszcze bardziej przyjemne!:)















4 komentarze:

  1. ciekawa jestem jak smakuje tam makdonald :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najlepiej na świecie :D super klimacik :D

      Usuń
  2. świetne zdjęcia a Ty ładnie wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ZAZDRO MAX!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 dvrkvska's blog , Blogger