MY SWEET SAN ANTONIO




 Stany staly sie moja najwieksza miloscia. Kazdego dnia spotyka mnie cos innego, kazda chwila jest niepowtarzalna. Na dany moment chcialabym zeby trwalo to nieskonczenie dlugo. Za rowny tydzien lece z ciocia do Chicago. Bardzo mnie to cieszy, bo zobacze USA w kolejnym, innym wydaniu.
 Dzisiejszy dzien byl sloneczny i goracy jak cala reszta. Spacery po okolicy dzialaja na mnie kojaco, a podczas naszej przechadzki zrobilysmy pare zdjec. Ubralam klasyczny top, polaczylam go z lekka, zwiewna spodniczka i kupionymi niedawno New Balance'ami. Enjoy :)



pics by my auntie

top - Express
skirt - SH
shoes - New Balance 574

3 komentarze:

  1. fajna, prosta stylizacja :)
    uwielbiam sportowe buty <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny zestaw, ale jak nic pasują mi tu balerinki albo sandałki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aaa!Super są te zdjęcia z twojego wyjazdu :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 dvrkvska's blog , Blogger