ALL WE NEED




 Mój pobyt w Usa powoli dobiega końca. Byłam tutaj półtora miesiąca i był to mój najdłuższy jak dotąd wyjazd. Po raz pierwszy czuję się inną osobą, tak jakbym przeszła jakąś wewnętrzną przemianę, oczywiście na plus. Amerykanie mają zupełnie inną mentalność, do wszystkiego podchodzi się na luzie, nikt nie zawraca sobie głowy niepotrzebnymi sprawami i przez to życie jest tutaj spokojne. Każdy jest miły wobec drugiego człowieka, możesz robić co chcesz, nosić co chcesz, nikt nie patrzy na ciebie wrogo czy z zazdrością - tak jak u nas to często bywa. Można wyzbyć się wszelkich kompleksów, wszyscy są równi i to mi się strasznie podoba. Nie ma lepszych bądź gorszych. Na pewno znajdą się też wady i pewnie jakbym dłużej tutaj pobyła mogłabym mieć coś do zarzucenia. Jednak te rzeczy, które wymieniłam da się zauważyć na pierwszy rzut oka. Serdeczność, sympatia, uśmiech, radość - coś z czym spotykałam się codziennie na ulicy, w restauracjach, sklepach czy innych miejscach publicznych. Jest mi smutno w pewnym sensie, że wracam, ale pogodziłam się z tym, że czas jaki tutaj spędziłam był tylko i wyłącznie moimi wakacjami. Póki co moje miejsce jest w Polsce i mam tam jeszcze parę rzeczy do załatwienia w najbliższej przyszłości. Przechodząc kiedyś ulicą, na samym początku pobytu, na wielkim billboardzie pojawił się napis "Look where you're going, not where you've been." Tego się trzymam. Ten i przyszły rok zapowiadają się bardzo dobrze, czekają mnie kolejne fantastyczne chwile, podróże, a niedługo znając życie znowu wyląduję tutaj w Stanach. Za bardzo ciągnie mnie do tego miejsca. Oprócz tego, że wracam z tysiącem nowych rzeczy zakupionych tutaj :D wracam przede wszystkim z garścią niesamowitch, niepowtarzalnych wspomnień. Nowe przeżycia, kolejne doświadczenia i oby więcej bo dzięki takim chwilom życie jest cudowne. Przede mną jeszcze parę dni i zamierzam wykorzystać i cieszyć się w pełni z każdej sekundy. Zamieszczam zdjęcia z dzisiejszego wypadu do downtown. God bless America!













5 komentarzy:

  1. Bardzo fajna stylizacja.
    Lubię takie połączenia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jesteś taka urocza! Co robisz żeby utrzymywać taką figurę?:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ile wydałaś łącznie pieniędzy?:D Bo z tego co widziałam na instagramku to życie jak bóg;D

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 dvrkvska's blog , Blogger