DAY TOO SOON



 Wieczory nabierają już typowego jesiennego klimatu, dni są coraz krótsze, a ja marznę za każdym razem jak wyjdę na zewnątrz. Ta pora roku sprzyja również temu, że wszystko staje się dla mnie jedną wielką refleksją. Im dłużej po moim powrocie, tym bardziej brakuje mi Stanów, klimatu i ludzi jakich codziennie spotykałam. Nie sądziłam, że aż do takiego stopnia będę za tym tęsknić.

 Dzisiejsze zdjęcia robione były w pośpiechu, jednak mimo to jestem z nich bardzo zadowolona. Skórzana kurtka, minimalnie oversizowy golf, prosta spódniczka - wszystko w ciemnych kolorach, czyli tak jak lubię najbardziej. Enjoy, miłego wieczoru!








JACKET - AMERICAN EAGLE OUTFITTERS
TURTLENECK - EXPRESS
SKIRT - ZARA
SHOES - STEVE MADDEN

PICS BY OLA BILICZ

7 komentarzy:

  1. Super Ci w nowej fryzurce ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz prześliczne nogi, ile masz wzrostu?:)

    OdpowiedzUsuń
  3. myślałaś kiedyś nad byciem modelką?

    OdpowiedzUsuń
  4. który Ci się bardziej podoba: http://shop.mango.com/ficha.faces?state=she_060_PL (w wersji kamelowej) czy http://www.zara.com/pl/pl/kobieta/p%C5%82aszcze/p%C5%82aszcze/we%C5%82niany-p%C5%82aszcz-z-paskiem-c499001p2206022.html?
    w tym pierwszym nie do końca podobają mi się te klapy za to ten drugi jest bardzo obszerny, długi, gruby płaszcz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten z Mango jest idealny, te klapy są całkiem ciekawe :) Drugi płaszcz również mi się podoba, ale jak dla mnie zbyt elegancki i obszerny.

      Usuń

Copyright © 2014 dvrkvska's blog , Blogger