GLOSSY BOOTS



  Powoli przyzwyczajam się do jesiennej pogody i do mojej wish listy doszło parę nowych rzeczy. Jedną z nich kupiłam parę dni temu, a mianowicie buty które widzicie na zdjęciach. Od kiedy zobaczyłam podobne modele, postanowiłam że kupię sobie jedną parę w tym stylu. Nastawiłam się, że będę musiała wydać więcej pieniędzy, jednak ku mojemu zaskoczeniu znalazłam idealne na deezee w naprawdę świetnej cenie :) Nie mogłam przegapić okazji i od razu je wzięłam. Dzisiaj byłam w nich pierwszy raz - są niesamowice wygodne i stabilne. Jestem bardzo zadowolona z zakupu! Miłego wieczoru :)




FUTRO - H&M
TOREBKA - PARFOIS
BUTY - DEEZEE

PICS BY MISIA STANKIEWICZ

16 komentarzy:

  1. Trafiłam na twojego bloga przez przypadek i jestem zachwycona stylem ! Dodałam do obserwujących i zapraszam również do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dawno kupowałaś futro?

    OdpowiedzUsuń
  3. super kurtka! podoba mi sie fason tych botkow! bardzo trendy!

    BLOGDROBE

    OdpowiedzUsuń
  4. Super fotki, fajna nowa fryzura, ścinałaś się w stanach?

    OdpowiedzUsuń
  5. Paula ślicznie Ci w tej króciutkiej fryzurce ;*
    i znowu mamy te same buty ;d

    OdpowiedzUsuń
  6. wow, świetne buty i futerko <3
    Uwielbiam takie outfity :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystko cudownie połączone! Mega stylizacja! <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny zestaw. :) Podoba mi się połączenie tego futerka. Ciekawy ma kolor, raczej niespotykany na futerkach. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jesteś naturalną blondynką ?;*;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajnie wyglądasz, botki są rewelacyjne ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 dvrkvska's blog , Blogger