THROWBACK / SOME PICS & HOLIDAYS MOVIE




 Jeszcze ostatni post dodawałam z drugiego końca świata. Wylatując stamtąd, po raz pierwszy w życiu czułam się jakbym opuszczała dom, miejsce w którym jest mi najlepiej na świecie. Zakochałam się w Stanach i nie pragnę niczego bardziej niż tego, aby jak najszybciej tam wrócić. W najbliższym czasie muszę stoczyć walkę z rzeczywistością, która naprawdę potrafi być dobijająca...mam nadzieję, że w miarę szybko się zaaklimatyzuję. Póki co czeka na mnie masa obowiązków, a następnie kolejny wyjazd - to mi daje siłę na nadchodzące miesiące.
 Postanowiłam, że wybiorę jeszcze parę zdjęć i dodam wpis podsumowujący cały pobyt. Zamieszczam więc fotografie z bardzo ważnych dla mnie miejsc i zachęcam do oglądniecia filmiku, polecam w jakości HD (KLIK) God bless America!

















14 komentarzy:

  1. Texas czy Chicago lepsze? ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Texas podobał mi się najbardziej :) Niesamowity klimat, świetni ludzie, dla mnie nie ma lepszego miejsca! Chicago również świetne, miasto robi wrażenie, szczególnie monumentalne budynki! :)

      Usuń
  2. Dużo kupiłaś sobie nowych rzeczy ? :) Faktycznie ceny się różnią od cen w Pl ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zależy dla kogo...Jak dla mnie dużo rzeczy, z każdej jestem bardzo zadowolona. W większości przypadków ceny się różnią, opłaca się kupować, ale w sumie nie zawsze np. Zara w stanach jest zdecydowanie droższa niż w EU ;p

      Usuń
    2. pochwalisz się co kupiłaś? proszę!!

      Usuń
  3. ładne zdjęcia;)
    pozdrawiam :) , woman-with-class.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam takie zdjęcia, chcialabym tam kiedyś pojechać :)
    Pozdrawiam serdecznie, http://juliet-monroe.blogspot.com/ :))

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajny post, super pozytywne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajna kurtka, skąd masz?

    OdpowiedzUsuń
  7. gdzie się wybierasz w kolejną podróż? i na jak długo :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam jedno głupie pytanie, nie musisz odpowiadać na nie jak nie chcesz. Jakie to jest uczucie mieć na sobie rajstopy?

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 dvrkvska's blog , Blogger