BOMBER JACKET



 Kupując moją bomber jacket, nie zdawałam sobie sprawy że ten model kurtki jest obecnie całkiem popularny. Zdobyłam ją będąc w Usa i to naprawdę w świetnej cenie, a mianowicie kosztowała mnie 19$. Pasuje praktycznie do wszystkiego. W tym looku połączyłam ją z eleganckimi butami na obcasie, przez co całość nie wydaje się zbyt sportowa. Idealna na jesienne dni. Na zdjęcia wybrałyśmy się do Nowego Muzeum Śląskiego, byłam tam po raz pierwszy i miejsce jest naprawdę urocze :) Miłego wieczoru.









JACKET - AMERICAN EAGLE OUTFITTERS
BOOTS - DEEZEE
BAG - PARFOIS

PICS BY OLA BILICZ

12 komentarzy:

  1. Ślicznie wyglądasz!I wybrałaś bardzo ładne miejsce do zdjęć :*

    OdpowiedzUsuń
  2. zestaw jest prosty.
    kurtka - niby banalna, bo "zgrana" na ulicach i blogach.
    ale Ty - Twoja uroda, Twoja figura... i te zdjęcia!
    to wszystko nadaje całości ogromu uroku!

    OdpowiedzUsuń
  3. Długie nogi, musisz być wysoka:) ile mierzysz?;p

    OdpowiedzUsuń
  4. ładna kurteczka:))
    pozdrawiam serdecznie :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. kolor kurtki najbardziej mi się podoba, ale całość wygląda bardzo dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jesteś PRZEPIĘKNA!!

    OdpowiedzUsuń
  7. czy te butki są wygodne? polecasz? byłabym wdzięczna za odpowiedź :*

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 dvrkvska's blog , Blogger