PIECES




 W sklepach pełno jest przeróżnych szalików, w przeróżne wzory - najczęściej w kratę. Stwierdziłam, że sama potrzebuję swojego własnego bo w innym wypadku nie przeżyję zimy. Duży, ciepły szal w fajny pattern to zdecydowanie podstawa! Tego typu dodatki rozświetlą każdą stylizację.
 Dość dawno nic nie publikowałam, a to ze względu na brak czasu i paskudną pogodę. Mam nadzieję, że jakoś w miarę to ogarnę i mroźne dni nie spowolnią mojej działalności na blogu...Miłego wieczoru!






PICS BY OLA BILICZ

(Reserved coat, Stradivarius scarf, Parfois bag, Zara jeans)

17 komentarzy:

  1. zajebiscie ci w tym kolczyku! KO

    OdpowiedzUsuń
  2. Przytyłaś w tych Stanach.

    OdpowiedzUsuń
  3. Co ty masz w nosie? :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten kolczyk nie jest czasem za blisko czubka?

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie, nie jest za blisko. To nie prawdziwy kolczyk, chciałam przekłuć ale nie chcę mieć dziury w nosie. Taka opcja znacznie lepsza :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetnie wyglądasz! płaszcz wygląda na mega mięciutki i ciepły :)

    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ile dałaś za szal?

    OdpowiedzUsuń
  8. czym sie teraz zajmujesz? pracujesz, uczysz sie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pracuję i zajęcia z angielskiego - przygotowania do egzaminu cae

      Usuń
  9. gdzie pracujesz? :) też szukam pracy ale póki co nic :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny look, szal jest rewelacyjny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. teraz jak masz tego kolczyka to zwróciłam uwagę na to jaki masz maluteńki nosek haha ;*

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 dvrkvska's blog , Blogger