IT'S SNOWING!


Myślałam, że w tym roku nie doczekam się prawdziwej zimy..a jednak udało się! Co najlepsze - w idealnym momencie. Po jutrze wyjeżdżam wraz z ekipą na sylwestra. Miejsce do którego się udajemy wygląda w tym momencie zachwycająco. Teraz zdałam sobie sprawę, że to ostatni wpis w tym roku. Miałam w planach zamieścić jakieś podsumowanie z najlepszymi zdjęciami jakie w ostatnich miesiącach tutaj opublikowałam, ale przyznam się szczerze, że nie będe miała na to czasu. Jeżeli chodzi o 2014 - w moim odczuciu, był to dość kiepski rok. Jedynie dwa miesiące w Stanach ratują wszystko. To było naprawdę coś niesamowitego. Mam nadzieję, że 2015 okaże się hojny jeśli chodzi o dobre chwile. Życzę tego i sobie i Wam :) Happy new year!

BYE 2014!




PICS BY OLA BILICZ

(Mango coat, Cubus jacket&beanie, Stradivarius bag)

11 komentarzy:

  1. czy to jest puchowa kurtka?

    OdpowiedzUsuń
  2. pudrowy róż świetnie do ciebie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ile masz wzrostu?

    OdpowiedzUsuń
  4. ciepla ta kurtka?? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Paula zachwycasz, wyglądasz oszałamiająco!
    Szczęśliwego Nowego Roku! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. czekamy na post z sylwestrową kreacją i fotkami z samej zabawy, koniecznie! całusy :*

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 dvrkvska's blog , Blogger