MID OF DECEMBER


 Po długich spacerach gdy na dworze temperatura nie przekracza więcej niż zero stopni, lubię ogrzać się w jakimś ciepłym miejscu. Szczególnie jeśli jest to klimatyczna kawiarnia w której serwują przepyszne, gorące napoje. Dodatkowo zbliżają się święta więc wygląd mojego miasta jest całkiem uroczy. Mnóstwo ozdób świątecznych, kolorowych lampek czy prześlicznych choinek sprawiają, że powolutku nie mogę się doczekać tych paru wyjątkowych dni!



PICS BY OLA BILICZ

(American Eagle Outfitters jacket, skirt made by my mum, Parfois bag, Zara shoes)

20 komentarzy:

  1. widziałam cię jak pracowałaś w niedzielę w gapie, wyglądasz super na żywo :*

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny zestaw!
    taki trochę miks grunge'u z klasycznym angielskim stylem preppy (spódnica!)

    OdpowiedzUsuń
  3. skąd miałaś materiał na spodnice? bo dobrze rozumiem ze została uszyta przez Twoja mamę? Jest świetna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z second-handu :) a właściwie była to jakaś ogromna kamizelka, którą dało sie przerobić

      Usuń
  4. szczerze mówiąc, jak wchodzę na twojego bloga, to bardziej obserwuję twoją urodę i figurę niż stylizacje - odbierz to jako komplement! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. kupuję ten zestaw w całości! rewelka!

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacyjnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczna ta torebeczka, dawno kupowałaś? I za ile?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) W niedzielę, 79,90 zł

      Usuń
  8. Świetny blog! Nie przereklamowany styl i wyczucie bardzo na tak<3

    OdpowiedzUsuń
  9. Jesteś tak niesamowicie piękna, że mi brak słów! Pozazdrościć chłopakowi!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miło, dziękuję :) nie mam faceta :D

      Usuń
    2. No to przyszłemu!

      Usuń
  10. Trudno było dostać się do gapa?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trudno mi powiedzieć. Zjawiłam się w odpowiednim momencie kiedy potrzebne były osoby :)

      Usuń

Copyright © 2014 dvrkvska's blog , Blogger