BREATHING IN SNOWFLAKES


 Dzisiaj wyjątkowo nie mam pomysłu na notkę. Przez pierwsze dni nowego roku nic się nie działo i w związku z tym, nie mam o czym pisać. Jeśli chodzi o moje postanowienia noworoczne, to jest ich znacznie mniej niż w zeszłym roku. Ale chyba nie chodzi o ilość, a o to czy w ogóle któreś z nich uda się nam w pełni zrealizować. Ja obrałam sobie cel i tym razem udowodnię, że serio się da. Jestem strasznie ciekawa tego, co przyniosą następne dni...

  

 PICS BY OLA BILICZ

(Mango coat, Zara trousers and shoes, Parfois bag)

20 komentarzy:

  1. co to za cel? jeśli można wiedzieć? ja postanowiłam sobie, że zmienię kierunek studiów, trzymaj kciuki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. takie informacje zostawię dla siebie póki co :) a za Ciebie trzymam kciuki! :)

      Usuń
  2. te spodnie dresowe super wyglądają z tymi butami ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. jakieś zmiany ww najbliższym czasie? czy ważne wydarzenie? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. za ile te spodnie i dawno kupowane?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie pamiętam za ile, ale jakoś 2 tyg temu

      Usuń
  5. bardzo przyjemny i wygodny zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  6. czy na klasyczną bluze z gapa macie przeceny teraz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie, wątpie żeby była na nią przecenka ;d

      Usuń
  7. uwielbiam twoje stylizacje - kobieta klasa! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. jakie damskie perfumy Ci się podobają?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miss Dior, J.P Gaultier Madame(Agyness Deyn reklamuje) i moje ulubione, których obecnie używam - Rihanna Reb'l fleur :)

      Usuń
  9. Podasz link do air maxów ?!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie podam niestety bo kupowałam 2 lata temu ;d

      Usuń
  10. jakie plany na weekend?

    OdpowiedzUsuń
  11. kiedy nowy post? :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. trochę zaniedbałam przez sprawy rodzinne :p Po jutrze jadę do Krakowa na parę dni, więc dopiero jak wrócę :)

      Usuń

Copyright © 2014 dvrkvska's blog , Blogger