FRIDAY13


Muszę przyznać, że taka zima bardzo mi odpowiada. Potwornie ubolewam, że za parę dni wracam do Polski, a pierwsze z czym będę musiała się zetknąć to beznadziejna pogoda...Skorzystałam więc z kolejnego pięknego dnia i zrobiłam zdjęcia w okolicy. Uwielbiam połączenie jasnych jeansów w stylu boyfriend wraz z conversami. Dobrałam do tego krótszy top w paski i czarną ramoneskę. 
Enjoy:)

pics by my auntie

(American Eagle Outfitters jacket, River Island jeans, Converse shoes, h&m bag and t-shirt)

18 komentarzy:

  1. Chętnie bym się przeniosła do Ciebie. Super look!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądasz zniewalająco!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądasz cudownie jak zawsze:* można wiedzieć czy dawno kupowałaś torebeczkę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) dawno, chyba ze 2 lata temu

      Usuń
  4. Genialne zestawienie ramoneski i bluzeczki w paski! Super!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jesteś urocza!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. U nas chyba nie ma tego sklepu gdzie kupilaś kurtkę. Wiesz gdzie mozna znalezc podobna?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo podobną widziałam w Mango :)

      Usuń
    2. To prawda, widziałam kilka niemalże identycznych sztuk w Mango w Galerii Katowickiej na wyprzedaży za 129 zł.

      Usuń
  7. http://m.asos.com/mt/www.asos.com/Ginger-Fizz/Ginger-Fizz-Hong-Kong-Dress/Prod/pgeproduct.aspx?iid=4947480&cid=5235&sh=0&pge=0&pgesize=50&sort=1&clr=Multi&totalstyles=5045&gridsize=3&un_jtt_v_frompage=0 Co o niej myślisz?

    OdpowiedzUsuń
  8. Kiedy imprezka w Kato? ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawdopodobnie już w poniedziałek xD

      Usuń
    2. gdzie imprezujesz? niedawno się przeniosłam i szukam ciekawych miejsc w kato, polecasz coś? gdzie w poniedziałek można się fajnie pobawić? :)

      Usuń
    3. W sumie w Katowicach nie ma za dużo fajnych miejsc :p Mariacka, Prokultura, Cotton :D jeśli chodzi o poniedziałek to w pijalni zawsze dużo ludzi :)

      Usuń
    4. A Ty gdzie wczoraj imprezowalas? Jeśli można wiedzieć? :)

      Usuń

Copyright © 2014 dvrkvska's blog , Blogger