SUPERSTAR I

 

 Nie lubię powrotów z innych krajów, tak samo jak nie trawię podróży samolotami. Po raz pierwszy w życiu zdażyła mi się sytuacja, że nie mogliśmy normalnie wylądować. Zbliżając się do ziemi, ponownie wznieśliśmy się do góry i krążyliśmy w powietrzu dobre kilkanaście minut. Do tego doszedł komunikat od kapitana i w mojej bujnej wyobraźni i skłonności do paniki, dosłownie widziałam śmierć przed oczami...Koniec końców lądowanie się powiodło. Będąc jeszcze na Malcie, przeszukałam milion stron internetowych z butami. Juz jakiś czas temu planowałam zakupić Adidasy Superstar. O dziwo udało mi się znaleźć mój rozmiar, dodatkowo w całkiem korzystnej cenie. Zdecydowałam się na model I i po prostu je uwielbiam! :)


 pics by Ola Bilicz

(SH coat, Zara trousers, Adidas Superstar I shoes)

14 komentarzy:

  1. przeciez moglem Ci je zalatwic za 200 zl co jest grane
    ps co jest grane spodnie skracają optycznie Ci nogi co przy Twojej pięknej figurze jest samobójstwem. elo

    OdpowiedzUsuń
  2. dawno kupowane spodnie?

    OdpowiedzUsuń
  3. jakie second handy polecasz? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wiem, dawno nie byłam więc nie wiem jaki asortyment mają w obecnej chwili :p

      Usuń
  4. bardzo fajny zestawik :)

    bloga dorzucam do obserwowanych

    w wolnej chwili zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  5. gdzie impreza dziś?

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziewczyno nie myślałaś,żeby startować do konkursu miss polonia?!
    Jesteś prześliczna!

    OdpowiedzUsuń
  7. kiedy nowy post??:)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 dvrkvska's blog , Blogger