30.03


 Troszkę zawaliłam z postami w tym miesiącu, przyznaję się :( Po małej przerwie postaram się jakoś nadrobić zaległości. Jeśli chodzi o sprawy związane z moim blogiem, niecałe dwa tygodnie temu zostałam zaproszona na spotkanie bloggerek. Sponsorzy ufundowali nam kilka ciekawych upominków. O produktach i całym tym dniu napiszę w kolejnych wpisach.
Dodatkowo muszę się pochwalić, że pod koniec lutego w końcu zaczęłam kurs na prawo jazdy. Za mną już cała teoria i parę godzin z zajęć praktycznych:)


Pics by Angelika Jeleń (KLIK)

(H&M shirt, Zara jeans, Adidas Superstar I shoes)

24 komentarze:

  1. za ile koszula? są jeszcze w hm??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z przeceny za 30 zł. Kupowałam jakoś 2 tyg. temu, być może jeszcze są :)

      Usuń
  2. jak można być tak idealnym ;D!

    OdpowiedzUsuń
  3. widziałam cię jak robiłaś te zdjęcia! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Super wyglądassz ;-) Obserwuje i zapraszam do siebie ;* http://olaholly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. kiedy kupowałaś spodnie? Są piękne i te dziury wyglądają idealnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spodnie bardzo dawno temu, a dziury zrobiłam sama. Dziękuję :)

      Usuń
  6. Świetny, spójny, miejski i pewny siebie look!
    Bloga dodałem do obserwowanych ;)
    Pozdrawiam, Nabil ;)

    http://www.nabilunity.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. z jakich linii leciałaś na Maltę? Szukam biletów na wakacje i zastanawiam się gdzie mogą być w fajnej cenie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ryanair, ale nie wiem z jakiej strony :( Generalnie mamcia wszystko załatwiała :P

      Usuń
  8. Co myślisz o adidas gazelle?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. są bardzo fajne, tylko jak dla mnie trochę za bardzo sprawiają wrażenie takich "płaskich" :P

      Usuń
  9. Swietny zestaw! I te fredzle dodaja calosci charakteru :)
    Obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gdzie następna podróż?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeszcze nie mam pojęcia :P Póki co są tylko plany :)

      Usuń
  11. gdzie kupowałaś twoje new balance'y i jaki to model?

    OdpowiedzUsuń
  12. jakiego perfumu używasz? :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jakie są Twoje ulubione blogerki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam listę ulubionych na moim blogu, z boku u góry :)

      Usuń

Copyright © 2014 dvrkvska's blog , Blogger