DENIM LOOK


 

 Przeglądając ostatnio różnego rodzaju inspiracje, w końcu przekonałam się do "total denim look". Postanowiłam, że sama coś wykombinuję i muszę przyznać, że to jeansowe połączenie bardzo przypadło mi do gustu :) 
 Wraz z przyjściem tej prawdziwej wiosny jakoś podejrzanie wszystko idealnie się układa i aż zachciewa się żyć. Oprócz tego, zaopatrzyłam się w kilka nowych rzeczy, które na pewno pojawią się w następnych postach. Zostawiam parę zdjęć, miłego wieczoru! 


Pics by Ola Bilicz

(Mustang shirt, H&M jeans, Converse shoes)

26 komentarzy:

  1. Jestem zachwycona tym lookiem, wyglądasz genialnie!
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  2. A wraz z wiosną chyba jakiś chłopak również się pojawił?;):*

    OdpowiedzUsuń
  3. Paula śliczne to połączenie, niesamowicie wyglądasz;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie wyglądasz, mi bardzo podobają się takie jeansowe zestawy. Najbardziej podoba mi się to, ze koszula i spodnie mają podobny odcień. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. cudowny zestaw :)
    zapraszam do mnie ---> http://eunikovakinga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądasz fantastycznie! Okulary są świetne!

    OdpowiedzUsuń
  7. Kiedy kupowalas te spodnie? świetny odcień jeansu i dziury idealne :D

    OdpowiedzUsuń
  8. WOW! Genialna stylizacja! Uwielbiam takie jeansowe Look-i ;)
    Obserwuję i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo ładna pomadkę wybrałaś do tej stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Farbujesz włosy?

    OdpowiedzUsuń
  11. Jesteś taka piękna, że o matko *.*

    OdpowiedzUsuń
  12. A torba skąd bo nie napisałaś?:)

    OdpowiedzUsuń
  13. jakiego podkładu używasz? Masz bardzo fajny, delikatny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Tez dlugo nie bylam przekonana do ubioru "total denim look", ale przyznam szczerze, ze coraz bardziej sie przekonuje :)
    Super wygladasz :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ile masz wzrostu?:P

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 dvrkvska's blog , Blogger