#ROOMTOUR


Dzisiejszy post o nieco innej tematyce niż zazwyczaj. Jakiś czas temu wprowadziłam parę zmian w wystroju mojego pokoju i pomyślałam, że podzielę się z Wami efektami. Ostatnio zabrakło mi czasu na publikowanie wpisów, ale to wszystko przez załatwianie spraw związanych ze studiami, prawem jazdy i wyjazdem, o którym wcześniej nie wspominałam. Jutro rano lecę do Anglii, jestem bardzo podekscytowana. Nie mam pojęcia kiedy wrócę, jeśli wszystko dobrze pójdzie to prawdopodobnie za parę miesięcy. Kolejna podróż, kolejne doświadczenia, uwielbiam to! Tradycyjnie zachęcam do obserwowania fotorelacji na moim instagramie :) (KLIK)

6 komentarzy:

  1. skad masz te obrazki z napisami? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jak dbasz o swoje włosy?
    byłoby super jakbyś robiła również beauty posty!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie robię z nimi nic specjalnego :)

      Usuń
  3. Kiedy następny post?:(

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 dvrkvska's blog , Blogger