1.10


 Nie było mnie tutaj tak długo, że w zasadzie nie mam pojęcia od czego mogłabym zacząć. Będąc w Anglii większość mojego czasu zajmowała mi praca, ale nie była ona powodem dla którego przestałam dodawać wpisy. W pierwszym tygodniu pobytu podczas robienia zdjęć, moja lustrzanka przestała działać. Naprawdę, chyba nic gorszego nie mogło się wydarzyć...Na szczęście uratował mnie mój roommate i udało nam się zrobić jakąś sesję. Zachęcam do zajrzenia na fanpage Radka, (KLIK) tam również znajdziecie więcej jego prac.
 Nigdy nie spodziewałabym się, że tak bardzo polubię Anglię, a tymbardziej tego, że powrót do kraju będzie bolesny. Być może byłam szczęściarą i trafiłam na swojej drodze na niesamowitych ludzi, którzy sprawili, że pobyt tam był czymś wyjątkowym. W każdym razie, będzie mi tego teraz strasznie brakować.
 Oprócz tysiąca różnych i dobrze wspominanych przeze mnie rzeczy, są oczywiście zakupy w sklepach, których wielu z nich nie znajdziemy w Polsce. Zainspirowałam się wieloma trendami modowymi i zaopatrzyłam w mnóstwo nowych ubrań oraz dodatków; między innymi w klasyczną, czarną torebkę z frędzlami czy zamszowy płaszcz. Nowe posty soon! Enjoy! xx


Pics by Radek Kojtych

Top Shop coat
POLO by Ralph Lauren cap
Zara bag
Nike Air Force 1 low shoes

6 komentarzy:

  1. piękny wpis, tęskniłam dziewczyno! :D Studiujesz coś od tego roku?

    OdpowiedzUsuń
  2. zdjęcia magia <3

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne zdjęcia! klasyka to zawsze najlepsze rozwiązanie ;)
    Casually Dressed | Bloglovin'

    OdpowiedzUsuń
  4. Gdzie mieszkałaś w Anglii?

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 dvrkvska's blog , Blogger