sock boots


Widziane na SS 2016 FROW oraz na nogach Alexy Chung, Pandory Sykes i wielu innych celebrytek. Wszystko rozpoczęło się w domach mody Dior i Louis Vuitton i to one były inspiracją dla pozostałych marek i sieciówek. Ja również postanowiłam zaopatrzyć się w moje własne sock boots i bardzo się ucieszyłam gdy zobaczyłam ostatnią parę, w moim rozmiarze na sklepowej półce w Zarze. Kobiece, pasują do wszystkiego, a co najważniejsze, świetnie podkreślają kształt nóg. Zostawiam dla was parę zdjęć. Miłego sobotniego wieczoru!



pics by Berenika Bogunia

COAT - SH
TROUSERS - Bershka
BOOTS - Zara

15 komentarzy:

  1. Bardzo fajny look :)

    http://aureolia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Jesteś śliczna!:*

    OdpowiedzUsuń
  3. Dawno kupowałaś spodnie?

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz super figurę! Ćwiczysz coś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha dziękuję :) Teraz chodziłam na siłownię przez jakiś czas, ale tak to raczej nic specjalnego nie robię

      Usuń
    2. a gdzie na tą siłownię? na jakieś zajęcia?

      Usuń
    3. na Tysiącleciu. Nie, ćwiczyłam po swojemu :D Zawsze jakieś serie ćwiczeń i bieżnia

      Usuń
  5. Bardzo lubię jak piszesz, powinnaś dłuższe notki robić ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, bardzo miło mi to słyszeć :)

      Usuń
  6. Paula, poleciłabyś mi jakieś second handy w Katowicach i okolicach?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hmm, ostatnio w ogóle nie chodzę, ale jeśli mi się zdarzało to na Tysiącleciu obok Pepco. Na wagę spoko towar, a na wycenie dużo rzeczy z fajnych firm, w dodatku bardzo dobrym stanie :)

      Usuń
  7. polecisz jakieś fajne piosenki? Zawsze masz fajne w snapach :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najnowsza płyta Jeremih'a, Brysona Tillera, Post Malone :D

      Usuń

Copyright © 2014 dvrkvska's blog , Blogger