16.02


Tym razem stylizacja w troszkę innych odcieniach niż zazwyczaj, a mianowicie w końcu nie przeważa kolor czarny. Bardzo podoba mi się połączenie delikatnego, pudrowego różu z oliwkowymi spodniami. Dobrałam do tego krótkie futerko i świecące, klasyczne Vansy. Zostawiam parę zdjęć :) Jeśli ktoś jeszcze nie widział nowego filmiku na moim kanale na YT zapraszam do oglądania i subskrybowania! (KLIK)


 H&M FUR
RALPH LAUREN SHIRT
PULL&BEAR TROUSERS
ZARA BAG
VANS SHOES

Pics by Misia Stankiewicz

13 komentarzy:

  1. Gdzie kupowane Vansy, w którym sklepie mogę znaleźć podobne??;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupowane w Usa, nie mam pojęcia :c

      Usuń
  2. http://www.bershka.com/pl/kobieta/kobieta/d%C5%BCinsy/d%C5%BCinsy-basic-z-wysokim-stanem-c1521714p6886655.html poodbają Ci się te jasne niebieskie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie z abardzo mi odpowiada ten kolor dżinsu, ale są w porządku :)

      Usuń
    2. w sumie racja, taki syntetyczny ten kolor i nieco za żywy, dzięki za odpowiedź! :)

      Usuń
  3. Świetnie wyglądasz, futerko jest fenomenalne. Wszystko idealnie do siebie pasuje ;)
    Bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jesteś śliczna! Kiedy następny filmik?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, miło :) Wkrótce, jeszcze myślę o jakiej tematyce :D

      Usuń
  5. Jaki masz rozmiar tych spodni?:*

    OdpowiedzUsuń
  6. Wiesz gdzie mogę szukać jakiegoś fajnego futra?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W spoko cenach są właśnie w H&Mie, co roku wypuszczają jakieś fajne...sprawdź na asos też

      Usuń

Copyright © 2014 dvrkvska's blog , Blogger