checkered pants


Ostatnio bardzo podobają mi się różnego rodzaju patterny, a krata chyba należy do jednego z moich ulubionych. Udało mi się znaleźć spodnie w takim wzorze, dodatkowo o bardzo fajnym kroju. Dobrałam do nich czarny golfik, ramoneskę, moje ulubione botki, a żeby nie było za nudno zawiesiłam na szyi szal z Hermes Paris. Zostawiam parę zdjęć, mam nadzieję że wam się podoba, miłego wieczoru! :)


AMERICAN EAGLE OUTFITTERS JACKET
SH CHECKERED PANTS
HERMES PARIS SHAWL
ZARA BOOTS

Pics by Ola Bilicz 

12 komentarzy:

  1. Ścięłaś włoski? Ślicznie!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. spodnie są świetne,kupiłam w takim kroju i jestem bardzo zadowolona. Świetna stylizacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. myslisz ze dostane jeszcze te buty gdzies?

    OdpowiedzUsuń
  4. Jedna z najlepszych Twoich stylizacji!

    OdpowiedzUsuń
  5. czego używasz do pielęgnacji włosów?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szczerze mówiąc, to niczego specjalnego. Bardzo lubię szampony z Loreala i obecnie używam odżywki z Matrixa do blond włosów

      Usuń
  6. czego używasz do pielęgnacji twarzy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pod makijaż krem nawilżający z Tołpa, a do mycia twarzy używam foaming cleanser z Clarins Paris :)

      Usuń

Copyright © 2014 dvrkvska's blog , Blogger