denim


Denim look już od dawna jest jednym z moich ulubionych zestawień jeżeli chodzi o stylizacje, dlatego lubię też od czasu do czasu ubrać się w tym stylu. Koszulę oddzieliłam od jeansów prostym, czarnym paskiem, który dobrze komponuje się z klasycznymi chelsea boots, a żeby nie było za nudno, dobrałam do tego krótkie futerko. Zostawiam parę zdjęć, enjoy!
Kto jeszcze nie widział nowego filmiku, zapraszam do oglądania i subskrybowania! (KLIK)



 H&M fur
PULL&BEAR shirt
ZARA jeans
ZARA shoes

Pics by Emilia Ignasiak

20 komentarzy:

  1. Hi! I found you on lookbook, check your mail! X

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hi! I've already checked your message, we'll stay in touch, thanks! xx

      Usuń
  2. jeans + jeans = mega super połączenie :)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeans z jeans'em wygląda u Ciebie super! Jeszcze to futerko dodaje całości charakteru :)

    Ściskam mocno,
    www.NIECH-PANI-PATRZY.blogspot.com
    __________________________________
    + a u mnie: sypialnia z marzeń - zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  4. jakiego dokładnie podkładu Dr Ireny Eris używasz i w jakim kolorze? wydaje mi się, że te najjaśniejsze nie są wcale takie jasne jak dla bladej cery

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obecnie mam Dax Cosmetics - Cashmere 12h make-up odcień naturalny 01 :) Tak, to racja, te z Pharmaceris nie są aż tak jasne, a że teraz jestem mega blada potrzebowałam czegoś jaśniejszego i dlatego zaopatrzyłam się w inny, jest świetny!

      Usuń
  5. Zdradź proszę produkty, ktore uzywasz do make-upu! Zrob filmik koniecznie!:*

    OdpowiedzUsuń
  6. Podasz linka do spodni jeśli jest na zara.com?;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety wątpie, że są, bo kupowane jakoś rok temu :c

      Usuń
  7. Jaki masz rozmiar tej koszuli?:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. S, ale i tak wychodzi duża bo oversizowa :)

      Usuń
  8. Skąd okularki?

    OdpowiedzUsuń
  9. masz konto na vinted? jeśli tak to jak można Cię znaleźć? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miałam i bardzo długo używałam, ale teraz nic tam nie ma :D mam parę rzeczy do sprzedania, także jak będę je wystawiała na pewno gdzieś tutaj o tym napiszę :)

      Usuń
  10. http://www2.hm.com/pl_pl/productpage.0372480005.html
    http://www2.hm.com/pl_pl/productpage.0196267015.html
    która bardziej Ci się podoba? czy obydwie fajne? ; )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obydwie super, ale ta pierwsza lepsza :D

      Usuń
  11. W której Zarce kupowałaś te butki?

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 dvrkvska's blog , Blogger