black&beige


Dzisiejsza stylizacja to połączenie oversizowej, beżowej kurtki, w kroju przypominającej bomber jacket, z woskowanymi spodniami i modną ostatnio bluzką z wiązaniem na dekolcie. Bardzo ją lubię  i z chęcią zaopatrzę się w więcej ubrań z takim motywem. Dobrałam do tego sandałki na słupku, które zawsze idealnie do wszystkiego pasują. Zostawiam parę zdjęć. Enjoy! 

W końcu zebrałam się na utworzenie strony na facebooku, jeśli ktoś nie widział, zapraszam tutaj (KLIK) Dawajcie lajki i bądźcie ze mną na bieżąco! :) Miłego wieczoru!



SH jacket
H&M blouse
MANGO trousers
STRADIVARIUS heels

Pics by my boyfriend

16 komentarzy:

  1. kocham, kocham, kocham! przecudowna stylizacja, idealnie przemyślana, każda rzecz mi sie w niej podoba :) klasycznie - jak to mam w zwyczaju - nie lubie pisać pustych komentarzy wiec zawsze sie do czegoś przyczepie i tu bedzie tło zdjec - nie uważasz ze lepsze byłoby bardziej jednolite i stonowane? :) bomberka troche zlewa sie z otoczeniem. mi również chłopak robi zdjecia na bloga ;) zapraszam vieteska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Być może byłoby lepsze, ale jakoś nie spodziewałam się, że kurtka się zleje z tłem haha :D

      Usuń
  2. Kochana, kiedy nowy filmik na youtube!?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że za niedługo, właśnie dzisiaj coś miałam kręcić :)

      Usuń
  3. jaka świetna kurtka! miałam nadzieję, że dowiem się skąd jest :) nietuzinkowa i bardzo fajnie komponuje się z resztą zestawu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! Kurtka z Second handu! :D

      Usuń
  4. Ile masz wzrostu?

    OdpowiedzUsuń
  5. Inspirujesz się kimś?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno nikim kokretnym jeśli chodzi o styl, ale po prostu przeglądając dużo blogów pomysły jakoś same się tworzą :)

      Usuń
  6. Polecisz jakiś fajny bronzer?

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz jakieś plany na wakacje?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, powoli coś tam planuję :)

      Usuń
    2. zdradzisz jakieś szczegóły? :)

      Usuń
    3. Póki co nie haha, jestem w trakcie planowania i dużo się może jeszcze pozmieniać :))

      Usuń

Copyright © 2014 dvrkvska's blog , Blogger