Side stripe pants


Dzisiejsza stylizacja to połączenie koloru białego z czarnym. Jeszcze będąc w Anglii, kupiłam dla siebie dość popularne side stripe pants i zawsze ciężko było mi je z czymś skomponować. Skojarzyły mi się z Tuxedo style i w zasadzie wystarczyłoby abym dobrała do nich czarną lub białą marynarkę aby doskonale odwzorować ten look. Jednak aby nie być zbyt elegancką postawiłam na długi, rozcięty po bokach T-shirt. Tradycyjnie zostawiam parę zdjęć, mam nadzieję, że się Wam podoba. Miłego dnia!


 H&M T-shirt
ASOS trousers
STRADIVARIUS bag&heels


Pics by Ola Bilicz

14 komentarzy:

  1. prześwietny post :)!
    Jesteś bardzo fotogeniczna i masz dobrych fotografów. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Niecodziennie, ale ja lubię takie połączenia! Więc doceniam każdy szczegół :)

    Ściskam mocno,
    www.NIECH-PANI-PATRZY.blogspot.com
    __________________________________
    + a u mnie: niebiesko, wiosennie z dodatkiem żółtych żonkili - zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  3. jakie odżywki do włosów polecasz? bierzesz jakieś suplementy diety? ja kiedyś calcium panthotenicum (paznokcie super rosły i stały się mocniejsze) a teraz silicę i też widzę efekty

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odżywki z Matrixa są bardzo fajne :) Nie biorę żadnych suplementów.

      Usuń
  4. Jesteś przepiękna! Czego używasz do pielęgnacji włosów?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W zasadzie niczego konkretnego :D Zwykle szampony z Loreal'a i odżywki z Matrixa

      Usuń
  5. Podoba Ci się? http://m.zara.com/pl/pl/kobieta/płaszcze-i-kurtki/płaszcze/płaszcz-dwurzędowy-c710515p3400516.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Powinnaś być modelką, świetnie pozujesz! Ile masz wzrostu tak w ogóle?:)

    OdpowiedzUsuń
  7. http://www.zara.com/pl/pl/kobieta/torby/zobacz-więcej/mini-torebka-typu-city-c819022p3194107.html
    cześć: ) kupiłam tą torebkę, ponieważ bardzo podoba mi się jej kształt jednak ma kilka wad, musiałabym skrócić ten dłuższy pasek torebki u kaletnika, żeby w ogóle móc w niej chodzić plus w środku nie ma żadnej kieszonki tylko tą bezsensowną małą torebkę, która jest niewygodna w otwieraniu-wyciąganiu i zamiast tego musiałabym trzymać rzeczy w kosmetyczkach, bo torebka nie jest zapinana tylko wiązana na sznurki. ponadto nawet jak skrócę ten pasek to pozostają te dwie rączki torebki które trochę głupio wyglądają, bo są za duże (zarazem za małe żeby nosić ją na nich na ramieniu) i chyba bym je obcięła ;x powiedz mi proszę co Ty o tym myślisz? podoba mi się, ale mam mieszane uczucia czy warto ją zatrzymywać

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się bardzo podoba ta torebka, elegancka i z klasą :) ale skoro jest tyle rzeczy, które Ci w niej nie odpowiadają to chyba bym oddała na Twoim miejscu. Za tą kasę sobie kupisz taką, w której będziesz się czuła bardziej komfortowo. W przerabianie bym się nie bawiła, bo to różnie może wyjść :D

      Usuń
  8. Gdzie można dostać te konturówki pierre rene z Twojego filmiku?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Drogerie Koliber na Tysiącleciu lub www.pierrerene.pl :)

      Usuń

Copyright © 2014 dvrkvska's blog , Blogger