Straps by Promees


W ramach współpracy z Promees Lingerie, dostałam ostatnio miły upominek w postaci świetnych ramiączek, które możemy doczepić do biustonosza. Wybrałam dla siebie model Zoey, który idealnie komponuje się z bluzkami o głębszym dekolcie. Jeśli Wam się podobają, możecie zamówić je tutaj (KLIK). Ramiączka są doskonałym urozmaiceniem i dodatkiem do outfitu. Oprócz tego zdecydowałam się założyć luźne, szerokie spodnie w odcieniu jasnego beżu. Dobrałam do nich torebkę z frędzlami oraz uwielbiane przeze mnie w ostanim czasie sandałki na słupku. Trydycjnie zostawiam parę zdjęć, miłego wieczoru!



Straps by PROMEES LINGERIE
BERSHKA blouse
ZARA pants
ZARA bag

Pics by Wojtek Światkowski


22 komentarze:

  1. Piękna stylizacja! Ma w sobie ten klimat:) Przy okazji chciałam zapytać, jakiego używasz podkładu, pudru? Też jestem posiadaczką jasnej buzi, ale jeszcze nie udało mi się dobrać koloru żeby wtapiał się tak idealnie, jak w Twoim przypadku! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję! Obecnie używam podkładu Cashmere Dax Cosmetics 12h make-up odcień naturalny 01. Jestem z niego bardzo zadowolona, mój ulubiony podkład. Czekam obecnie na jeden kosmetyk aż mi przyjdzie pocztą i zajmę się montażem filmiku o makijażu. Wszystko dokładnie pokażę :)

      Usuń
  2. Super stylizacja kochana 💜


    http://lovefashionandphoto.blogspot.com/2016/05/elegancko-sportowa-niedziela.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetnie wyglądają te ramiączka :) super stylizacja, też podobają mi się takie spodnie,jednak po przymierzeniu stwierdziłam że nie sa dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Naprawdę piękne fotki! A stylizacja wzbudza zachwyt. !!!
    Pozdrawiam

    http://wear-owska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, przepiękna, kobieca stylizacja i ta figurka! Ćwiczysz coś? *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, nie haha, dopiero się przymierzam, w końcu za niedługo lato :P

      Usuń
  7. Jestem zauroczona Twoim blogiem, trzymam kciuki za Twój dalszy rozwój i karierę blogerki :* Świetna z Ciebie dziewczyna, miło się na Ciebie patrzy, a co najważniejsze potrafisz zainspirować! Cudo! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za takie miłe słowa!!! :))

      Usuń
  8. Cudowny post, ma w sobie taki klimat. Zrobilam screen zdjęć bo mnie zachwyciły i postaram się zrobić cos w podobnym klimacie!
    chwalgabriela.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Dawno kupowana bluzka? Jest jeszcze myślisz?;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dość dawno temu, ale te modele cały czas są w sklepie ;)

      Usuń
  10. widziałam stylizację na modnej - zainspirowałaś mnie. Piękna klasyka!:)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  11. Całość wyglada swietnie ��
    Moge spytac skąd masz biustonosz, który by pasował wlasnie do tych ramiączek?

    OdpowiedzUsuń
  12. Wyglada świetnie 😍 Z jakiego sklepu można kupić biustonosz pasujący do tych ramiączek?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja przebierałam we wszystkich moich biustonoszach i niestety nie znalazłam idealnego, który by pasował do tych ramiączek, dlatego jakoś tak prowizorycznie doczepiłam :D ale chyba efekt końcowy całkiem nieźle

      Usuń
  13. co bys dobrala do takiej bluzki ?:) chodzi mi o cos innego :D bo mam z tym problem pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z wysokoim stanem jakieś rurki, albo jakąś spódniczkę z wyższym stanem, rozkloszowaną :)

      Usuń
  14. chodzisz w tej bluzce bez tych ramiaczek??

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 dvrkvska's blog , Blogger