Views


 Hejka! Ostatnie dni były obfite w bardzo pozytywne wydarzenia. W końcu zaplanowałam swoje wakacje, a mianowicie dwa wyjazdy za granicę. Zabukowałam bilety lotnicze i teraz nie pozostaje mi nic innego, jak tylko cierpliwie czekać na te wspaniałe i słoneczne dni. Kolejną rzeczą była wygrana w konkursie Kerastase & Jemerced. Byłam naprawdę w szoku, kiedy zobaczyłam mój nick na instagramie Jessi. Jako lauretka konkursu wygrałam ekskluzywny dzień z Jessicą w Warszawie, wizytę w atelier fryzjerskim Leszka Czajki, parę produktów od Kerastase oraz kolację w 5 gwiazdkowym hotelu w stolicy. Jestem bardzo szczęśliwa, że moje zdjęcie się spodobało i zostało wytypowane jako to najlepsze! Ekscytujący jest też fakt, że będę miała okazję poznać Jessicę i spędzić z nią trochę czasu. Bądźcie ze mną na bieżąco! :) 
Dzisiejszy look to połączenie overzisowego, granatowego płaszcza, z białą koszulą z modnymi w ostatnim czasie, kolorowymi naszywkami. Dobrałam do tego klasyczne jeansy z Mango oraz bardzo wygodne sandały na koturnie. Zostawiam parę zdjęć, enjoy!


 COS coat
Bershka&DIY shirt
MANGO jeans
PARFOIS sandals

Pics by Berenika Bogunia & Misia Stankiewicz

24 komentarze:

  1. Gratulacje, zasługiwałaś!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ile dałaś za płaszcz z COS'a?

    OdpowiedzUsuń
  3. Uśmiechnij się czasem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wielkie gratulacje, życzę dalszych sukcesów bo zasługujesz!

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam Cię, gratki!

    OdpowiedzUsuń
  6. Co to za szminka? <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Perfekcyjnie! ;)

    ______________________
    PERSONAL STYLE BLOG
    http://evdaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. gdzie na wakacje?? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Póki co Chorwacja i Korfu :)

      Usuń
    2. a gdzie dokładnie do Chorwacji i na to Korfu? z jakiegoś biura? Gdzie byłaś do tej pory za granicą oprócz Stanów? chciałam tak zagadać, bo sama będę planować niedługo wakacje

      Usuń
    3. Nie pamiętam nazwy miejscowości w Chorwacji, ale niedaleko Makarskiej :D a na Korfu jeszcze planujemy co i jak. Mamy z chłopakiem dopiero kupione loty. I zazwyczaj wyjazdy wolę organizować na własną rękę, niż być uzależniona od biura podróży itp. O jejku, oprócz Stanów...nie wiem czy wymienię wszystkie kraje, ale na pewno Chorwacja parę razy, Turcja, Maroko, Czarnogóra, Bośnia, Albania, Macedonia, Rumunia, Grecja, Islandia, Dania, Niemcy, Austria, Czechy, Węgry, Bułgaria, Hiszpania, Anglia, Malta..tyle pamiętam :D

      Usuń
    4. to znaczy nie masz jeszcze ustalonego noclegu? gdzie będziesz szukać? Czarnogóra, Bośnia, Albania, Macedonia,Grecja, Hiszpania, Malta - gdzie poleciłabyś mi wakacje? tzn gdzie podobało Ci się najbardziej : )

      Usuń
    5. Mamy już nocleg z booking.com i zazwyczaj własnie tam szukam bo mozna znaleźć fajne hotele/apartamenty w naprawdę korzystnych cenach. Oprócz tego sprawdź sobie airbnb.com. Pierwotnie mieliśmy z tego coś wynajmować, ale niestety już nas ograniczała konkretna data i w związku z tym mieliśmy mało ofert. Ale warto sprawdzić bo z domami i pokojami oferują się ludzie z całego świata :) Jeśli chodzi o te miejsca, to bardzo podobało mi się w Hiszpanii, mimo że nie byłam przy wodzie bo w Madrycie, ale podejrzewam, że klimat w innych nadmorskich miastach jest niesamowity :) Malta, muszę polecić Maltę zdecydowanie! Urocza, mała wysepka, świetna komunikacja jeśli chodzi o busiki, da się dojechać wszędzie:) bardzo dużo, pięknych miejsc, plaż, zatok, ciekawa architektura w większych miastach...warte zobaczenia :*

      Usuń
  9. http://www.hairstore.pl/matrix-total-results-blonde-care-odzywka-do-wlosow-blond-250ml-p3950.html takiej używasz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, dokładnie ta :)

      Usuń
    2. a gdzie ją kupujesz?

      Usuń
    3. Mama kupuje zawsze, zapytam :D

      Usuń

Copyright © 2014 dvrkvska's blog , Blogger