18.07


 Dzisiejsza stylizacja to połączenie denim looku z akcentami boho. Bardzo cenię sobie uniwersalne rzeczy, które można nosić na wiele sposobów. Do takich ubrań należy m.in jeansowe nakrycie z dzisiejszego postu, które czasami spełnia rolę sukienki, a na chłodniejsze dni - tak jak dziś, doskonale sprawdza się jako płaszczyk. Ubrałam na siebie zwiewną bluzkę, z odkrytymi ramionami, klasyczne boyfriendy i espadryle. Całość rozświetla moja nowa torebka, której wzór po prostu uwielbiam! Przy jej zakupie bałam się, że nie będzie mi do niczego pasowała, jednak stwierdzam, że z większością rzeczy komponuje się po prostu świetnie i jest wielkim urozmaiceniem jeśli chodzi o stylizacje. 
To prawdopodobnie ostatni post przed moim wyjazdem, za parę dni wyjeżdżam do Chorwacji, a dzień później po powrocie, lecę na Korfu. Także pojawi się tutaj jeszcze trochę słonecznych i wakacyjnych postów :) Jeśli któraś/któryś z Was miał okazję być już na Korfu, możecie polecić mi gdzie dobrze zjeść/gdzie się wybrać/co zobaczyć. Piszczie tu lub na maila :) Miłego dnia!


Pics by Karolina Dworakowska


BERSHKA shirt
CALVIN KLEIN jeans
PARFOIS espadrilles
PARFOIS bag

11 komentarzy:

  1. torebkę masz po prostu genialną !

    OdpowiedzUsuń
  2. masz żele? gdzie polecasz zrobienie paznokci w Katowicach?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak. Koleżanka poleciła mi salon Millalou w Chorzowie i teraz robię tam regularnie co miesiąc. Świetne są te panie i robią naprawdę ładne paznokcie za dobrą cenę :)

      Usuń
  3. Polecam plażę Nissaki i Ypsos, około 20 km od Korfu town i są piękne :) Byłam na Korfu 2 razy i uwielbiam tę wyspę. Jedziesz z biura czy sama organizowałaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! :* Sama organizowałam z chłopakiem :)

      Usuń
  4. A i koniecznie wybierz się do Avli Restaurant w Keykyrze. Tradycyjna, grecka kuchnia. Wszystko serwowane w mistrzowski sposób ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Byłam na Korfu 2 lata temu i ludzie są przemili! Świetna atmosfera ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jedziesz z chłopkiem na Korfu? Będzie filmik? <3

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 dvrkvska's blog , Blogger