Day with Jessica Mercedes JEMERCED & Kerastase

Photo by Joanna Jaśkowiak
 Jakiś czas temu wygrałam konkurs organizowany przez Kerastase & Jemerced. Nagrodą główną był luksusowy dzień w Warszawie w towarzystwie Jessi Mercedes oraz wizyta w atelier fryzjerskim Leszka Czajki. Po godzinie dwunastej zameldowałam się w hotelu Intercontinental. Tam zarezerwowany miałam własny apartament z widokiem na centrum miasta. Po szybkim rozpakowaniu się, udałam się ponownie na recepcję, gdzie zostałam przywitana przez Manager Kerastase oraz Jessicę. Od razu skierowałyśmy się do atelier Leszka, które mieści się przy ulicy Nowogrodzkiej. Ekipa specjalistów zadbała o moje włosy i fryzurę, a oprócz tego dostałam kosmetyki pielęgnacyjne, dobrane specjalnie dla mnie. Po wizycie w atelier, wybrałyśmy się na sushi do lokalu "Sushi Zushi" i muszę przyznać, że było naprawdę bardzo smaczne. Po południu czekał nas masaż na 43 piętrze w hotelu Intercotinental, a po chwili relaksu, zrobiłyśmy sobie pamiątkowe zdjęcie na słynnym basenie z widokiem na pałac kultury. Później miałam czas aby przygotować się na wspólną kolację i pokaz Łukasza Jemioła. 
 Dzień był perfekcyjnie zaplanowany i nawet nie wiecie jak bardzo się cieszę, że miałam okazję w taki sposób go spędzić. Tym bardziej, w towarzystwie osoby, która jest dla mnie ogromną inspiracją i której blog od dawien dawna śledzę. Jessi jest naprawdę świetną, autentyczną i bardzo sympatyczną osobą. Dziękuję Jemerced & Kerastase za wspólny dzień!
 Mam dla Was krótką fotorelację, parę streetstyle'owych zdjęć przepięknej stylizacji Jess i kilka fotek z pokazu. Wszystkie wspólne zdjęcia robiła nam Joanna Jaśkowiak :) enjoy!

17 komentarzy:

  1. Wow zazdro!!!!! Jaka jest Jessi? Fajna?:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna sprawa, oglądałam Snapy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Obydwie wyglądałyście przepięknie! Skąd Twoja sukienka?:*

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne!!! Jaki jesteś rocznik?:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śledziłam wasz dzień na Snapie :)
    Bardzo fajna relacja i super blog :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne! Wielkie gratulacje dla Ciebie kochana!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne zdjęcia! Gratki! Za ile kupiłaś tą sukieneczkę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, jakoś 100 zł na przecenie :)

      Usuń
  8. zazdrosze tak wspanialego dnia z Jess! Szczesciara! Super fotki ; ) buziaaki :***

    OdpowiedzUsuń
  9. swietna fotorelacja! Co to była za restauracja gdzie byłyście na kolacji? :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 dvrkvska's blog , Blogger