New video - Summer '16 trip to Corfu


 Hejka! Wczoraj udało mi się zmontować nasz filmik z wakacji. Tym razem miałam okazję testować kamerkę Go pro i muszę przyznać, że jestem bardzo zadowolona z efektu. Zapraszam do oglądania i koniecznie włączcie w HD! 
 Niestety filmik działa tylko na komputerach. Youtube ze względu na piosenkę, zablokował możliwość oglądania filmiku na telefonach komórkowych. Próbowałam wszystkiego, niestety za każdym razem pojawiały się jakieś komplikacje. Myślałam nad zmianą piosenki, ale wszystko jest tak idealnie do muzyki, że szkoda mi było montować go od nowa. Jeśli więc macie chęć obejrzenia filmiku na komputerach, zachęcam i zapraszam! Miłego dnia! 


25 komentarzy:

  1. Za każdym razem jak dodajesz filmik to trzęsę się, ze szczęścia! Ten jak zwykle fenomenalny! Jesteście piękną parą!;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam pytanie, czy twoj kolor wlosow jest calkowicie naturalny? Rozjasnialas je teraz jeszcze bardziej? Ostatni snap - coś pięknego! :O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie rozjaśniałam, tak, całkowicie naturalny :) Słońce sprzyja!

      Usuń
  3. ale ekstra video, aż przypomina mi się mój urlop w grecji ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny film! Jak jakiś teledysk :D Wszystko kręcone go pro?

    OdpowiedzUsuń
  5. skąd takie piękne okulary? <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny filmik! Czy można zapytać z czego jechaliście na Korfu? I czy wyspa warta jest zobaczenia? Planuję podróż na jakąś grecką wyspę w październiku. Będę wdzięczna za odpowiedź!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję bardzo. Organizowalismy sobie sami wyjazd. Najpierw kupiliśmy bilety lotnicze, które były w bardzo fajnej cenie, a później, mając już konkretny termin - bukowaliśmy hotel. Wyspa jest bardzo piękna, szczególnie na obrzeżach :)

      Usuń
  7. Czy rozjaśniałaś włosy? :(( masz taki idealny kolor

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki :d nie, całkowicie naturalne!

      Usuń
  8. Czym był robiony? :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakie miejsca polecasz na Korfu? Jadę za tydzień i zastanawiam się co jest warte zobaczenia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie Sidari i tunel miłości! Benitses, Paleokastritsa, stolica - Corfu town :)))

      Usuń
  10. Widziałam Cię na mariackiej wczoraj i miałaś taki przepiękny, naturalny makijaż <3 Jakiego podkładu teraz używasz kiedy jesteś tak ładnie opalona?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, miło mi :) Obecnie Grand Ecran solaire visage z Sisley'a :)

      Usuń
  11. http://www2.hm.com/pl_pl/productpage.0356174004.html co do nich dobrac kochana? ;*** <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bym ubrała jakąś zwiewną koszulę oversize, ale w zasadzie wszystko do nich pasuje.

      Usuń
  12. http://www2.hm.com/pl_pl/ona/produkty/topy.html co wybrac fajnego na jesien? :D

    OdpowiedzUsuń
  13. http://www2.hm.com/pl_pl/productpage.0403730002.html co o nich sadzisz? :*

    OdpowiedzUsuń
  14. odpowiesz? prosze :(

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 dvrkvska's blog , Blogger