TRAVELS: CORFU


 To juz ostatni wakacyjny wpis. Tym razem mam dla Was parę zdjęć z mojego wyjazdu na Korfu. Wyspa jest naprawdę przepiękna, szczególnie jeśli chodzi o wybrzeża i plaże. Staraliśmy się zobaczyć jak najwięcej najważniejszych miejsc i podróżowanie quadem bardzo ułatwiło nam sprawę. Praktycznie cały czas natykaliśmy się na bardzo uprzejmych i sympatycznych ludzi, zarówno greków jak i turystów. Jeśli chodzi o mnie, na pewno poleciłabym północne wybrzeże wyspy, a między innymi miejscowość Sidari.
 Kto przeoczył mój filmik z wakacji, zapraszam do oglądania tutaj (KLIK) Miłego wieczoru!

7 komentarzy:

  1. grecje zaliczyłam już dwa razy ;) byłaam na krecie i na zakynthos ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia, piękni Wy! ;) skąd ta torebka kochana?

    OdpowiedzUsuń
  3. Te cienie z profilowego na fejsie to jakie?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mac, zrobię posta beauty za niedlugo ;)

      Usuń
  4. Wow, ale tam super. Szkoda, ze ja nigdzie nie wyjechałam w te wakacje. Poza tym świetnie wyglądałaś na Korfu :D

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 dvrkvska's blog , Blogger